آرشیو دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

به کسانی که غرب قبله آمال آنهاست بگویید سرقت ماسک و... توسط شیطان بزرگ و دیگر نوکران غربی اش را ملاحظه کنند.

2907—0912

کانادا یک عمر پاچه خواری آمریکا را کرده و می کند ولی ترامپ رئیس جمهور آمریکا به درخواست مسئولان کانادا برای تحویل ماسک جواب منفی داده است غرب زده های کشور یک کم به خودشان بیایند. دلشان را به چه خوش کرده اند؟

3107—0902

شیطان بزرگ به جای تعرض به عراق، به فکر ایالات فاجعه زده کرونایی و اقتصاد ورشکسته و صنعت نفت خود باشد که همچون گردباد سهمگینی در حال به هم ریختن بساط دیکتاتوری بین المللی آمریکا و پایان دادن به عمر منحوس کمپانی های مافیایی آمریکاست، تهدید کردن دیگران پیشکش.

0291—0918

متاسفانه شاهد رفتارهای ناهماهنگ وزارت صمت با ستاد مبارزه با کرونا و بی تصمیمی آقای رئیس جمهور در این شرایط حساس هستیم. وقتی همه بخش های کشور با همراهی مردم مطابق برنامه های ستاد مبارزه با کرونا با محوریت وزارت بهداشت پای کار آمده اند این مخالف خوانی ها برای چیست؟

طاهری

به رغم همه اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه رسانه ملی در مورد خطر ویروس کرونا باز تعدادی از هموطنان این ویروس را شوخی گرفته و اهتمام لازم را در خصوص رعایت توصیه های پزشکی و بهداشتی ندارند. معتقدم باید سخت گرفت و افراد خاطی را

جریمه کرد.

9871—0912

با عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه متاسفانه باید گفت تعدادی از افراد جامعه خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته و نسبت به مسئله بی تفاوت هستند. طبق آیه شریفه قرآن هرکسی که سبب مرگ یک نفر بشود جان همه را گرفته و مسئول است.

6263—0938

از عمق جان پرستاران به ویژه پرستاران بخش بیماران کرونایی در بیمارستان ها و سپاهیان و بسیجیان و ارتشیانی را که در این شرایط مشغول ضدعفونی کردن محله ها و معابر سطح شهر هستند دعا می کنیم و سلامتی همه را از خداوند خواستاریم.

0084—0911

پیشنهاد می شود ستاد مبارزه با کرونا تشویق هایی مانند اعطاء نشان درجه یک خدمت به افراد محقق در امر کشف واکسن ویروس خطرناک کرونا در صورت تولید این دارو در نظر بگیرد و اعلام بکند.

3858—-0913

درود و رحمت خداوند بر امتی که جمع و تفریقش مثال زدنی است. روز جمع در خیابان ها جای سوزن انداختن نیست (مثل 22 بهمن، روز قدس، تشییع سردار دل ها و...) و روز تفریقش در خیابان ها پرنده پر نمی زند. درود بر این امت و این امام.

نیکنام

به نظر می رسد ویروس کرونا اگر بیماری آورده بیداری هم آورده است، این ویروس صوراسرافیل است، شهر به شهر، اقلیم به اقلیم، می رود و بر صورت ها می دمد تا بیدار شوند مردگانی که نامشان زندگان است!

0850—-0912

طبیعت نیز مثل انسان پس از سال ها نیاز به آرامش داشت که با قرنطینه بودن سیزده امسال، روز طبیعت از دست بشر و تخریب کنندگان حفظ شد و آرامش را برای اولین بار در چند دهه اخیر تجربه کرد!

طاهر بلغار- تهران

شهردار تهران با ارائه تصویری ناتوان از ایران مقتدر خواستار رفع تحریم توسط آمریکا شده است بنویسید اگر هر مسئولی مشغول کار خودش باشد کشور مشکلی نخواهد داشت.

4603—-0919

امروز بدون پیروی از امام خامنه ای ولی امر مسلمین نمی توان ادعای یاری امام زمان(عج) را داشت.

7345—–0912

سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد برنامه هایی که مربوط به نیمه شعبان که یکی از بزرگ ترین اعیاد شیعه است برای ساعت 24 تدارک دیده شده است! چطور برنامه هایی مثل سریال پر از جلوه های اخلاق ستیز مثل پایتخت 6 در ابتدای شب پخش می شود ولی برنامه های اعیاد مربوط به اعتقادات اساسی ملت پس از نیمه شب؟!

نیک طبع

کسانی که تا دیروز خودشان در مجلس بودند آن را در راس نظام تلقی می کردند حال که طیف جهادی و انقلابی رای آورده مجلسی را که هنوز آغاز به کار نکرده تضعیف می کنند! لازم است دستگاه قضایی با آنها برخورد نماید.

1894—0917

مگر سازمان تعزیرات کشور هم در قرنطینه است که برخی از اجناس گران شده اند؟

2274—0921

سال 99 را در وزارت جهاد کشاورزی بدون وزیر آغاز کردیم و با توجه به حضور کرونا در ایران کاش با انتخاب یک وزیر کارآمد و انقلابی شرایط در این وزارتخانه را به گونه ای برنامه ریزی می کردند تا این وزارتخانه مهم با آمادگی بیشتر سال جهش تولید را آغاز می کرد.

3152—0217

بسیاری از اصناف غیرضروری در برخی شهرها مثل کاشان در ایام تعطیلات بدون توجه به هشدارهای بهداشتی باز بودند که لازم است در چنین مواقعی با این طیف متخلف برخورد شود.

1858—0913

مسئولین آموزش و پرورش چرا از افزایش حقوق دومیلیونی فرهنگیان سخن می گویند درحالی که در عمل خلاف آن را شاهدیم.

2007—0930

«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران»

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 19 اسفند ماه 98 تحت عنوان «ناپدید شدن تندیسی با مضمون صلوات از ابتدای بلوار آفریقا»، به آگاهی می رساند: طی استعلام از اداره فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران، حجم مذکور در منطقه 6 نصب شده بود که به علت دید نامناسب به منطقه 18 منتقل شده است.