آرشیو دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۴
صفحه آخر (جهان)
۱۰

سازمان ملل اعلام کرد: افزایش 78 درصدی خشونت ها علیه مردم فلسطین طی 2 هفته گذشته

بنابر اعلام سازمان ملل، خشونت شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها در کرانه باختری در دو هفته گذشته 78 درصد افزایش یافته است.

در حالی که با آمدن ویروس منحوس «کرونا» تمام دنیا در حال مبارزه با آن بوده و در این راستا تلاش می کنند بسیاری از سیاست های عادی خود را کنار بگذارند، برخی رژیم ها، گو اینکه فرصتی به دست آورده اند، همچنان به تجاوزگری و خشونت خود ادامه می دهند. آل سعود و رژیم صهیونیستی دو نمونه از این رژیم ها هستند. آل سعود در حال بمباران و موشکباران مردم بیگناه و فقیر یمن است و رژیم صهیونیستی نیز مردم فلسطین را تحت فشار گذاشته و خشونت ها را علیه آنها افزایش داده است.

سازمان ملل در این باره تاکید کرده، خشونت شهرک نشینان صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن در دو هفته گذشته 78 درصد افزایش یافته است! در گزارش سازمان ملل همچنین می خوانیم: نیرو های صهیونیستی 72 عملیات جست وجو و بازداشت در کرانه باختری و قدس اجرا و 64 فلسطینی از جمله 10 فلسطینی کم سن و سال را بازداشت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همچنین شهرک نشینان 16 مورد تعرض علیه فلسطینی ها انجام داده اند که به زخمی شدن پنج نفر منجر شده است. سازمان ملل تاکید کرده شهرک نشینان حدود 100 درخت زیتون متعلق به فلسطینی ها را نیز قطع کرده اند. اخیرا نیز جنبش حماس در گزارشی اعلام کرده بود 200 کودک فلسطینی همچنان در زندان های رژیم صهیونیستی به سر برده و شکنجه می شوند.