آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۴۳
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

با پرسه ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه رو می شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید آنها از سوی کیهان نیست.

خط و نشان یک پاسدار  قهرمان برای دشمن

 «محمداکبرزاده» با انتشار این تصویر نوشت: «این تصویر را باید قاب کرد! سرباز مدافع وطن، مقتدرانه و شجاعانه آمریکایی ها را خطاب قرار می دهد که پای در قلمرو ما نگذارند. این تصویر قهرمان ماست.»

«مهدی محمدی»: «اساس چیزی که آمریکا آن را احیای بازدارندگی در مقابل ایران می نامد، بر ایجاد ترس مبتنی است. رزمنده ایرانی اما دارد می گوید ما نه تنها رزمناو شما را محاصره می کنیم، نه فقط پایگاهتان را با موشک می زنیم، بلکه نهایتا گوشتان را خواهیم گرفت و از این منطقه بیرون خواهیم انداخت.»

حبیب عبدالحسین: «اینجایی که می گویید قایق های ایرانی به طرز آزاردهنده ای به کشتی های جنگی آمریکا نزدیک شده اند، نامش خلیج فارس است و اتفاقا نزدیک آب های سرزمینی کشوری به نام ایران است!»

 انتقاد از رهاشدگی اینستاگرام

 «محمد پاداش»: «ساعت 12 شب به بعد ما خوابیم، فرزند ما و برادر و خواهر کوچکتر ما تا دم دمای سحر لایوهای مستهجن شاخ های اینستاگرامی را شخم می زند و ما اثر این بی خیالی را ده سال بعد در جامعه می فهمیم. آقای آذری جهرمی؛ مردم را نمی توان با زور به بهشت برد ولی درهای جهنم را هم نباید به رویشان گشود!»

«علی جمشیدی» هم با اشاره به تصاویر لایوهای ضد اخلاقی این روزها در اینستاگرام نوشت: «این حال و روزه نرم افزار اینستاگرام است آن هم در ایامی که جوانان و نوجوانان بیشتر از همیشه به اینترنت و تلفن همراه دسترسی دارند. هیچ نظارتی هم که خداروشکر بر این نرم افزار نبوده و نیست و نخواهد بود و بالعکس مسئولین محترم که باید مراقب این فضا باشند هم مبلغ اینستاگرام شده اند...»

 شماها عادت دارید

 «امیرحسین طیبی فرد»: «طرف پس زمینه پروفایل توییترش با پل طبیعتیه که زمان قالیباف ساخته شده و داره باهاش پز میده همه جا بعد اومده تو تلویزیون میگه؛ به دلیل ناکارآمدی شهردار قبلی من این دوره نتونستم کار خاصی انجام بدم! کلا انگار شماها عادت دارید بگید تقصیر دولت قبلیه!»