آرشیو سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۹۷۶۵
ورزشی
۱۱

اخبار گوناگون

بن عطیه: قطر  میزبانی خاص خواهد بود 

مدافع مراکشی الدحیل تاکید کرد که جام جهانی 2022 به میزبانی قطر زیبا و خاص خواهد شد. بن عطیه گفت: قطر ورزشگاه های زیبا و خاصی را برای میزبانی از این رقابت بزرگ ساخته است و کشور زیبایی است و از امنیت لازم هم برخورداراست. 

چشم بادامی ها به دنبال غفور

فدراسیون کره جنوبی برای لیگ فصل آینده فهرستی از بازیکنان را اعلام کرده که در بین آن ها نام چهره های سرشناسی همچون کونارسکی، فروم وامیرغفورهم به چشم می خورد. قرارداد غفور با تیم لوبه خاتمه پیدا کرده است .

اوسیمین به لیورپول می آید

مهاجم نیجریه ای لیل فرانسه برای حضور در لیورپول چراغ سبز نشان داد. لیورپولی ها از مدتی قبل تصمیم گرفتند نام  اوسیمین را در فهرست خرید نقل و انتقالات تابستانی خود منظور کنند.

سهرابی، مدیرعامل تراکتور  شد

سرپرست باشگاه تراکتور  رسما به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد. سهرابی، پس از حدود 6 ماه حضور در این سمت، از سوی هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

گل محمدی: حق پرسپولیس پایمال نشود

گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مقامات این باشگاه خواست تا اجازه ندهند حق قهرمانی سرخ پوشان در این فصل پایمال شود.مسابقات لیگ ایران هم مانند بسیاری از کشورها به حالت تعلیق درآمده است؛ این در حالی است که پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود از شرایط ایده آلی برخورداراست و با نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی سپاهان و تراکتور، 10 امتیاز فاصله دارد.