آرشیو شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۵۶۶۱
حوادث
۱۹

متهم پس از دستگیری خود را به دیوانگی زد

دختر شجاع قاتل پدرش را دستگیر کرد

عامل قتل نگهبان پارک لولاگر تهران با تیزهوشی دختر مقتول به دام افتاد. متهم در بازجویی ها منکر قتل شده و خود را به دیوانگی زده است.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، شامگاه چهارشنبه بیست وچهارم اردیبهشت امسال ماموران پلیس تهران در تماس با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند مردی که نگهبان بوستان لولاگر بوده از سه روز پیش در جریان درگیری با فردی در بوستان مصدوم و در بیمارستان بستری شده اما اکنون به دلیل مرگ مغزی فوت کرده است. با هماهنگی قضایی دستور تحقیقات درباره مرگ این مرد آغاز شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات دراین باره را آغاز کرد و  با تحقیق از شاهدان  این درگیری مرگبار متوجه شدند که ساعت 20 بیستم اردیبهشت امسال مردی جوان در حال راه رفتن روی چمن های پارک لولاگر بوده که نگهبان بوستان سمتش رفته و از او خواسته از بوستان خارج شود و روی چمن ها راه نرود. مرد جوان که از حرف های نگهبان عصبانی شده بود، او را به عقب هل می دهد که همین درگیری باعث می شود مرد نگهبان با افتادن به زمین سرش به جدول محوطه پارک برخورد کند و مصدوم شود. نگهبان به بیمارستان منتقل اما سه روز بعد تسلیم مرگ شد.

پلیس همچنان در جست وجوی متهم فراری بود تا این که دختر مقتول آخر شب چهارشنبه بیست وچهارم  اردیبهشت امسال  با پلیس تماس گرفت و خبر داد که عامل جنایت را در بوستان لولاگر دیده است. ماموران برای دستگیری او در محل حاضر شدند و متهم را پیش از آن که بتواند فرار کند، بازداشت کردند.

سرهنگ حسن نورآبادی، رئیس کلانتری نواب دراین باره گفت: متهم در بازجویی اولیه منکر درگیری شد و خود را به دیوانگی زد و مدعی بود که اشتباهی بازداشت شده است. این در حالی بود که او روز بعد از دستگیری در مواجهه حضوری با شاهدان ماجرا قرار گرفت و آنها وی را به عنوان همان مردی معرفی کردند که نگهبان را هل داده و باعث مرگ وی شده است. بنابراین تحقیقات از متهم پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.