آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۷۱
اخبار کشور
۱۱

پیام تشکر بیت آیت الله امینی از رهبری و مردم

بیت مرحوم آیت الله ابراهیم امینی در بیانیه ای از ابراز همدردی و تسلیت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و همه شخصیت های حقیقی و حقوقی در فقدان آن عالم ربانی، تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: مراتب سپاس و تقدیر خود را از همه دوستان و آشنایان و آحاد ملت عزیز ایران، که به صورت اعلامیه، تلفنی یا حضوری فقدان پدر عزیزمان را تسلیت گفته و باعث تسلی دل بازماندگان گردیده است را اعلام می داریم. ان شاءالله خدای سبحان روح ملکوتی ایشان را با ارواح انبیاء و اولیاء محشور گرداند.

بیانیه افزوده است: بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاس خود را از مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما و فضلای حوزه و دانشگاه، رئیس جمهوری و اعضاء هیئت دولت، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضاء شورای عالی قضایی، رئیس و اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، رئیس و اعضاء شورای نگهبان، رئیس و اعضای جامعه مدرسین اعلام می داریم.

بیت آیت الله امینی همچنین از رئیس و اعضاء شورای عالی حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعات، متولی  آستان های مقدس حضرت امام رضا و حضرت معصومه (ع)،  نهادها، ارگان ها و شخصیت های کشوری و لشگری، مقامات محلی استان قم خصوصا استاندار و شهردار قم به خاطر ابراز همدردی با خانواده آن عالم ربانی تقدیر کردند.