آرشیو پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۷۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

عصر دیروز با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولان و پیشکسوتان هندبال از سر در جدید تالار هندبال رونمایی شد. نام تالار فدراسیون هندبال در پی شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بنام این شهید بزرگوار تغییر کرد.

فدراسیون وزنه برداری به محمد کبیری سرپرست تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان سمت دیگری داد و او را به عنوان مربی باشگاه کبکانیان منصوب کرد.

مسابقات دوچرخه سواری جاده از 26 بهمن سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و اکنون قرار است دوباره رکابزنان پس از ماه ها پا به رکاب شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. پس از اینکه اعلام شد مسابقات ورزشی می توانند از 22 خرداد برگزار شوند، فدراسیون دوچرخه سواری هم در نظر دارد یک جایزه بزرگ در 23 خرداد برگزار کند و اکنون به دنبال کسب دیگر مجوزهای لازم است. این مسابقه در دو بخش بانوان و مردان برگزار می شود و در مردان، دو رده جوانان و بزرگسالان به رقابت می پردازند.

سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید، IOC هنوز جزییاتی از کمک مالی خود به کمیته ملی المپیک کشورها اعلام نکرده است اما در صورت دریافت، این کمک مالی در کمیته بین المللی المپیک برای ما ذخیره می شود.

امید نوروزی در مورد اینکه گفته می شود به زودی به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: حضور من در کشتی زیاد مهم نیست. اگر احساس کنم می توانم کمک کنم، حتما بدون پست، حکم و مقام این کار را انجام خواهم داد. در این خصوص نیز توقعی از جامعه کشتی و فدراسیون کشتی ندارم و حتما کمک خواهم کرد و این کار بدون مزد و منت خواهد بود. وی در ادامه تاکید کرد: در این شرایط هم بهترین کاری که اهالی کشتی می توانند انجام دهند، حمایت از فدراسیون کشتی و تیم های ملی است، چراکه در سال المپیک به سر می بریم و کشتی آرامش و حمایت می خواهد.

بهروز عطایی سرمربی فصل گذشته تیم والیبال کاله مازندران گفت: در حال حاضر منتظر تصمیم مدیران باشگاه برای حضور یا عدم حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال هستم.