آرشیو سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۷۸۰
ورزشی
۱۱

خبر

مسی  در نیوکمپ ماندنی شد

تاریخ انقضای بندی که می توانست باعث جدایی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم شود، پایان یافت.و به این ترتیب مسی  برای یک سال دیگر در نیوکمپ ماندنی خواهد شد.مسی با 627 گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می رود و با ثبت 718 بازی برای این تیم، تنها ژاوی هرناندس با 767 بازی را در جدول بیشترین بازی انجام داده با پیراهن بارسلونا بالاتر از خود می بیند.

خبر خوش برای استقلالی ها

جواب تست کرونای شیخ دیاباته منفی شد. دکتر نوروزی در خصوص وضعیت  گفت: تست های دیاباته کامل شده و جواب تست های کرونا این بازیکن منفی است. به این ترتیب او هیچ مشکلی برای شرکت در تمرین استقلال ندارد.

ویسی:  پیکان سقوط نمی کند

سرمربی تیم پیکان گفت: قطعا پیکان به دسته پائین تر سقوط نمی کند. ویسی افزود:  نمی توان لیگ را تعطیل کرد و تیم های پایین جدول را به لیگ دسته اول فرستاد. خود مسئولان هم می دانند درحالی که 9 هفته تا پایان لیگ مانده نمی شود تیمی را سقوط کرده دانست. ضمن این که من با توجه به پتانسیلی که از تیمم سراغ دارم مطمئن هستم در لیگ می مانیم.

 فلاحت خواه به سایپا پیوست

 پاسور اسبق تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان با نظر مصطفی کارخانه به جمع بلندقامتان  تیم والیبال سایپا اضافه شد.امیرمحمد فلاحت خواه فصل 97 با تیم سایپا به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود.

چراغ سبز  آزمون به ناپولی

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم ایرانی زنیت به ناپولی چراغ سبز نشان داد. سردار آزمون،  که اخیرا موردتوجه باشگاه میلان قرارگرفته اما به پیشنهاد باشگاه ناپولی بله گفته است. در شرایط کنونی تنها مشکل اصلی انجام این انتقال مبلغ 30 میلیون یورو درخواستی زنیت است.