آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۶۷۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بورس_سهام

عموری از تهران: خبر واگذاری سهام عدالت در بازار سرمایه باعث ترس مردم از افت شاخص کل بورس شده و متاسفانه روز به روز شاخص در حال تعدیل است.

# اتوبوس _ مشهد

شهروندی از مشهد: اتوبوس های شهر مشهد دستگاه های کارتخوان را برداشته اند و از مردم پول نقد دریافت می کنند. با این وضعیت بهداشت و بیماری کرونا آیا این کار درست است؟

# سپاس_معلم

جمعی از اولیای دانش آموزان: معلم کلاس پنجم ابتدایی مدرسه پسرانه استقلال منطقه 8 تهران، سرکار خانم فاضلی در دوره تحصیل مجازی دانش آموزان بسیار با وجدان، پیگیر مسائل درسی فرزندان مان بود که بابت همه زحمات ایشان مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می کنیم.

# سطل_زباله

زینلی از تهران: در راهروی متروی میرداماد، راهرویی که به سمت آسانسور و میدان مادر منتهی می‎شود، سطل زباله ندارد و نبود سطل باعث شده این راهرو بسیار کثیف باشد و مسافران زباله خود را روی زمین می ریزند. از مسوولان مترو خواهشمند است که به این مورد رسیدگی کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز پنجشنبه مورخ 01/03/1399 با عنوان «ماسک-مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: از زمان ابلاغ استفاده اجباری از ماسک توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از شهروندان و مسافران درخواست کرده هنگام استفاده از مترو برای حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کرده و هنگام ورود به فضای مترو فاصله اجتماعی را رعایت کنند. شرکت بهره برداری مترو ضمن تشکر از مسافرانی که با ماسک به نوعی به شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کمک می کنند، بار دیگر از سایر مسافران نیز می خواهد نسبت به تهیه ماسک و استفاده از آن در مترو اقدام کنند. این شرکت افتخار می کند که در این شرایط حساس با همه امکانات موجود و توان اجرایی خود برای افزایش سرویس دهی هر چه بیشتر و بهتر می کوشد رضایت مسافران گرامی مترو را فراهم کند.