آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۶۷۴
ورزش
۱۷

اخبار کوتاه

تائید محرومیت دو دختر دوچرخه سوار

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نام دو دختر دوچرخه سوار ایران را وارد لیست محرومان کرد. فاطمه هداوند و مائده نظری دو بانوی رکابزن ایران در سال 2018 تست دوپینگ شان مثبت شده بود که اکنون بعد از گذشت دو سال، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نام آنها را از لیست ورزشکار تعلیق شده در آورد و وارد لیست محرومان کرد.  محرومیت نظری و هداوند تا بهمن 1400 ادامه خواهد داشت.

کیا پایین تر از هاسبه و کئون

در شبی که ماکوتو هاسبه هافبک باسابقه تیم ملی فوتبال ژاپن و اینتراخت فرانکفورت در بازی برابر وردربرمن به رکورد 308 بازی در بوندس لیگا رسید و با چا بوم کئون بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال کره جنوبی برابر شد، بار دیگر نام مهدی مهدوی کیا سر زبان ها افتاد. در فهرست بازیکنان آسیایی که بیشترین حضور را در بوندس لیگا داشتند مهدی مهدوی کیا با 250 بازی در جایگاه سوم قرار دارد.

تمجید اسپینوز از تلاش های فدراسیون کاراته

رئیس فدراسیون جهانی کاراته در نامه ای از اقدامات فدراسیون کاراته ایران در زمان شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد. آنتونیو اسپینوز ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون کاراته ایران، بخاطر تلاش فدراسیون و قهرمانان کاراته در بحران شیوع ویروس کرونا و همچنین آغاز فعالیت کاتاروها با رعایت پروتکل بهداشتی، نوشت: تلاش فدراسیون ایران در بحران شیوع کووید- 19، بیماری که اکنون کل جهان را درگیر کرده، قابل توجه است. بی شک در این شرایط هر اقدامی در راستای فعالیت کاراته کاها برای ما ارزشمند است.