آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۷۸۱
سیاسی
۳

میرمحمدی میبدی، نماینده مردم تفت ، میبد و یزد در مجلس یازدهم : نظارت، اولویت مجلس یازدهم است

6 ماه نخست مجلس یازدهم،  مهم ترین اولویت، تقویت بعد نظارتی ، اقتصادی و معیشتی مردم خواهد  بود به همین دلیل مجلس یازدهم درصدد است تا با نظارت کمک کننده خود ، موارد نادرست را حذف و مواردی را که موجب حمایت و عملکرد بهبود دولت می گردد ، تقویت کند. از دیگر اولویت های مجلس یازدهم ، مطالبات مردم در استان های کشور است.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی ، نماینده مردم تفت و میبد ، یزد درتشریح  اولویت ها و برنامه های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به «رسالت» عنوان کرد: «درطول 6ماه نخست مجلس یازدهم ، مهم ترین اولویت تقویت بعد نظارتی ، اقتصادی و معیشتی مردم است. شرایط کنونی به گونه ای است که باید مجلس شورای اسلامی از دولت ، در معنای عام ، مطالبه ای جدی کند چراکه تورم های موجود ، تاثیر و تغییر های اساسی را در سطح زندگی مردم پدید آورده است.»

وی افزود: «شرایطی که اکنون به دلیل عدم نظارت ها و تورم های موجود حاکم شده است را باید با نظارت بیش تر در ابعاد مختلف ، 

به بهبود رساند.هنگامی که مجلس شورای اسلامی به طورکامل مستقر و کمیسیون های آن تشکیل شد باید با ورود به حوزه های مختلف به موضوعاتی همچون اشتغال ، مسکن و سلامت مردم نیز بپردازد.»

مجلس یازدهم درصدد حذف موارد نادرست و حمایت موارد درست است

نماینده مردم تفت و میبد در استان یزد همچنین خاطرنشان کرد: «طرح تحول سلامت علی رغم آن که اعتبارات بسیارخوبی صرف آن شد اما به درستی اجرا نشد بنابراین الزام است که مورد بازنگری قرارگیرد.»

او درادامه تصریح کرد: «مجلس یازدهم درصدد است تا با نظارت کمک کننده خود ، موارد نادرست را حذف و مواردی را که موجب حمایت و بهبود عملکرد دولت می گردد ، تقویت کند.»

پیگیری مطالبات مردم در استان های کشور

میرمحمدی در پایان این گفت وگو اظهارکرد: «از دیگر اولویت های مجلس یازدهم ، پیگیری مطالبات مردم در استان های کشور است. اکنون نیازمند ورود وزارت بهداشت در استان های جنوبی کشور برای مقابله با ویروس کرونا هستیم همچنین برای مهار آتش سوزی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید به جد ورود پیدا کرد. استان یزد اکنون نیازمند ورود جدی برای حل بحران آب است ؛ این ها از جمله مشکلاتی است که امروزه استان های کشور با آن درگیر هستند بنابراین با ورود ، نظارت و پیگیری مطالبات مردمی باید آن ها را کاهش و حل کرد.»