آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۷۸۱
ورزشی
۱۱

خبر

کی روش به ایران می آید

مهاجم برزیلی سپاهان امروز وارد ایران می شود تا پس از انجام تست کرونا مجوز تمرین را بگیرد. تعطیلی رقابت های لیگ برتر ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث دوری بیشتر از 100 روزه کی روش استنلی از سپاهان شد.

تاتنهام از دولت وام می گیرد

باشگاه لندنی برای مبارزه با ویروس کرونا دست به دامن دولت انگلیس شده است. باشگاه تاتنهام در تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا قصد گرفتن وام 175 میلیون پوندی از دولت انگلیس را دارد. شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده باشگاه ها با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم کنند.

شک و تردید ستاره فوتبال

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است وضعیتی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورد به فوتبال و البته زندگی مردم ضربه بدی زد. مسی گفت: بیشتر ما بعد از اتفاقاتی که افتاده است، درمورد این که جهان از این پس چگونه خواهد بود، شک و تردید داریم. از نظرمن، فوتبال هم به طورکلی مانند زندگی، دیگر مثل سابق نخواهد بود.

سماک: مانع رفتن آزمون نمی شوم

سرمربی تیم فوتبال زنیت روسیه درمورد پیشنهاد تیم های اروپایی به سردار آزمون واکنش نشان داد.سرگئی سماک گفت: اگر سردار بخواهد برود،من می توانم این موضوع را درک کنم.طبق آخرین شنیده ها، ناپولی از ایتالیا و آرسنال از انگلیس، جدی ترین گزینه های سردار هستند.

رونالدو اولین بیلیونر جهان

با اعلام مجله فوربس، رونالدو فوق ستاره پرتغالی با دارایی بالغ بر 105 میلیون دلار پیش از مالیات به اولین فوتبالیست بیلیونر جهان تبدیل شد.رونالدو همچنین جلوتر از لیونل مسی رقیب همیشگی اش جایگاه چهارم 100 سلبریتی برتر جهان را به خود اختصاص داده است.