آرشیو پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۵
سیاست
۲

شنیدی میگن

واحدهای 25متری برای دولتی ها

ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان و عضو هیات رئیسه مجلس با انتشار مطلبی در فضای مجازی در واکنش به مطالب مطرح شده درباره ساخت آپارتمان های 25 تا 40 متری در تهران برای حل معضل مسکن، پیشنهاد کرد چند واحد 25متری ساخته شده و مبتکران این طرح همراه مسوولان ارشد دولت در آن ساکن شوند تا یاد بگیرند اگر نمی توانند مشکلی را حل کنند، دست کم با روان مردم بازی نکنند. وی در این مطلب نوشت: قرار نبود با چنین پیشنهادهایی سوهان روح باشید.

 
واگذاری سهام نفت به مردم

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و اسکو در مجلس که در سابقه خود، استانداری آذربایجان شرقی و ریاست پلیس راه کشور را هم دارد در توییتی نوشت: ملی شدن صنعت نفت را با واگذاری سهام این شرکت به مردم محقق کنیم. مردم را وارث اصلی کشور بدانیم.

 
پست های نظارتی و مشورتی مجلس در انتظار مدیران جدید

باوجود گذشت بیش از یک ماه از شروع به کار مجلس یازدهم، هنوز تکلیف ریاست دیوان محاسبات، مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی مشخص نیست و این بازوهای مشورتی و نظارتی مجلس در مجلس یازدهم، مدیران جدید خود را نشناخته اند. البته برخی از این پست ها همچنان با مدیریت روسای قبلی اداره می شوند اما می توان پیش بینی کرد در آینده تغییر خواهند کرد.

 
محکومیت عادلخواه و زم متناسب با جرم شان است

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در واکنش به موضع اخیر مقامات فرانسوی در خصوص دو نفر از مجرمان ایرانی به نام های خانم عادلخواه و روح الله زم گفت: ورود وزارت خارجه فرانسه در پرونده قضایی ایران فاقد هرگونه موضوعیت و وجاهت است، جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه مداخله در امور داخلی خود را نمی پذیرد.  / ایسنا