آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۸۸
حوادث
۲۰

اخبار

مرگ غم انگیز  4 کودک در رودخانه

گروه حوادث / سهل انگاری والدین 4 کودک نیکشهری باعث شد تا آنها در رودخانه غرق شوند.مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوادث «ایران» در این باره گفت: حدود ساعت 19 عصر دوشنبه خبر غرق شدن 4 کودک هشت تا یازده ساله در رودخانه روستای دینار کلگ نیکشهر به سامانه 115 اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

 امدادگران به محض حضور در محل با پیکرهای پارسا بلوچ زهی 10 ساله، امیرحسین بلوچ زهی 11 ساله، عماد بلوچ زهی 8 ساله و امیرمحمد بلوچ زهی 8 ساله در حالی رو به رو شدند که با کمک مردم از آب بیرون کشیده شده بودند؛ پس از آن عملیات احیای قلبی و ریوی روی این کودکان انجام شد ،اما هر 4 کودک با وجود تلاش های صورت گرفته جان سپردند.

انفجار کپسول های اکسیژن باز هم قربانی گرفت

گروه حوادث / انفجار مهیب کپسول های اکسیژن در کارگاهی واقع در باقرشهر 2 کشته و 3 مصدوم داشت.مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور به خبرنگار «ایران» گفت: ساعت 3 بامداد سه شنبه وقوع یک حادثه حریق در کارخانه اکسیژن واقع در خیابان منصوری باقر شهر به سامانه 115 اورژانس کشور گزارش داده شد که بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. بررسی تکنیسین های اورژانس در محل مشخص کرد که دو مرد 32 و 40 ساله جانشان را از دست داده اند و سه مرد 44، 45 و 49ساله دچار مصدومیت شدند که مرد 44 ساله در محل مداوا شد اما دو نفر دیگر به خاطر شدت جراحات وارده به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

در همین رابطه امین بابایی، بخشدار کهریزک نیز گفت: این حادثه در یک منطقه کاملا صنعتی رخ داده است.   طبق بررسی های اولیه بی احتیاطی کارگران کارگاه هنگام پرکردن کپسول اکسیژن دلیل اصلی حادثه بوده است. پس از آن بلافاصله نیروهای آتش نشانی خودشان را به محل رساندند و در کمترین زمان ممکن جلوی گسترش حریق و انفجارهای بعدی را گرفتند.

 این حادثه در خیابان توریسم باقرشهر در یک منطقه کاملا صنعتی اتفاق افتاده است. شدت انفجار کپسول های اکسیژن به حدی بوده است که دیوارهای کارخانه سایپا پرس در جنب این کارگاه نیز تخریب شده است.