آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۰۸
ورزشی
۱۱

خبر

سعادتمند: استقلال نیاز به تمارض ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این که این باشگاه نیاز به تمارض و دروغ ندارد، ازادامه مذاکره با بازیکنان برای تمدید قراردادشان بعد ازدوران قرنطینه خبر داد. سعادتمند گفت: دردرجه اول آرزوی سلامتی برای همه خانواده بازیکنان را دارم. متاسفانه 13 بازیکن ما تست ویروس کرونایشان مثبت اعلام شده و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابند تا بتوانند درآینده به باشگاه کمک کنند.وی افزود: در شرایط خوبی نیستیم. وضعیت کرونا در چند استان به حالت قرمز درآمده و همه باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم. سعادتمند گفت: تمام توان خود را به کارمی بندیم تا شاکله تیم را حفظ کرده زیرا این بازیکنان سرمایه های باشگاه برای فصل آینده هستند.

پاداش سرخپوشان واریز شد

 پاداش بازیکنان پرسپولیس بابت 10 برد اخیر، به حساب سرخپوشان واریز شد.نکته جالب این بود که طبق قرارداد بازیکنان خارجی باید به دلار پاداش می گرفتند اما مسئولان باشگاه برای بازیکنان خارجی هم به ریال پاداش پرداخت کردند.

تیم ستارگان در  لیگ کشتی

 تیم ستارگان ساری برای حضور در لیگ برتر کشتی اعلام آمادگی کرده  و  4 کشتی گیر از این تیم  به نام های الیاسی،  عبادی، شیخی و خلیلی در سازمان لیگ حاضر شدند و قرارداد خود را امضا کردند.

کلوپ: گواردیولا  بهترین مربی عصر ماست

سرمربی تیم لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس، از گواردیولا با عنوان بهترین مربی یاد کرد.کلوپ بالاخره توانست به انتظار 30 ساله هواداران تیمش پایان دهد و این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند. بااین حال وی با فروتنی عقیده دارد که گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، بهترین سرمربی عصرماست.