آرشیو چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹، شماره ۳۷۶۷
سیاست
۳

الو شرق

 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

با وجود اینکه تب کرونا دوباره اوج گرفته، برگزاری کنکورهای اشتباه جان داوطبان را در خطر می اندازد. وزارت علوم دست از لج بازی بردارد، نمایندگان مردم و ستاد کرونا ورود کرده و کنکورها را به آبان موکول کنند.

یک مخاطب

ضعف های مدیریتی، گرانی و نارضایتی مردم: قیمت لاستیک و لوازم یدکی خودرو، مایحتاج ضروری و لوازم خانگی بسیار گران شده اند. ضعف های مدیریتی و نبود نظارت موجب شده برخی فروشندگان قیمت ها را گران تر و به مشتریان اجحاف کنند. چرا مسئولان برای کاهش قیمت ها کاری انجام نمی دهند؟ مردم مجبورند تاوان بی مبالاتی آنان را بدهند. به راستی چه کسی پاسخ گوست؟

فرخی پور

تعیین قیمت پراید بین 35 تا40 میلیون تومان از طرف شورای رقابت و از طرف دیگر فروش دولتی به وسیله قرعه کشی، تصمیم سریع وزارت صمت و سایر کارگروه های مسئول در برابر افرایش دفعی و نامتعارف خودروها بود؛ اما این واکنش در کاهش قیمت پراید که حدود 90 میلیون تومان شده بود، تاثیر آن چنانی نگذاشت. بدون شک درحال حاضر کسی که خودروی دولتی با قرعه کشی می خرد، می تواند بیش از دو برابر بفروشد که این نوعی اخلال و چالش در نظام اقتصادی محسوب می شود و از اول نباید اجازه داده می شد قیمت خودرو بدون حساب وکتاب و منطق بالا رود.

تخلف، تخلف است: برخی قهوه خانه های خانی آباد و خیابان هفده شهریور تهران باز و به مشتریان قلیان می دهندغ اما قهوه خانه های خیابان پیروزی و خیابان شکوفه به دستور مسئولان مرکز بهداشت جلالی تعطیل و بی کارند. تخلف، تخلف است. اگر قرار است فعالیتی انجام شود، چرا برای همه نیست. چه کسی مسئول جبران خسارت به قهوه خانه های تعطیل شده است؟

علی از خیابان شکوفه منطقه 14 تهران

میدان بسازند: چرا مسئولان سازمان ترافیک شهرداری از ساخت میدان در میدان شهدا خودداری می کنند؟ محل یادشده میدان شهداست، اما از میدان خبری نیست!

مهدی دربندی