آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۳۷۷۷
سیاست
۳

الو شرق

88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

فرار از واقعیت! چرا برخی ها تحمل انتقاد ندارند؟ وقتی که درباره ضعف های مدیریتی انتقاد می شود، به جای رسیدگی و رفع مشکلات موسسه ای که بیشتر مدیران و روسایش بازنشسته و دعوت به کار هستند یا در پرداخت حقوق ها که با تاخیر و در نوبت انجام می شود، رسانه ای یا از طریق همکاران با آنان مکاتبه شود، طرف را اخراج و اضافه کاری اش را قطع می کنند! آیا این عدالت است؟

علی از تهران

تودیع و معارفه گلایه آمیز در اداره اوقاف گرگان: چرا هرکه بیشتر کار و تلاش می کند، او را به بهانه ای اخراج می کنند یا به جای دیگری می فرستند؟ برای نمونه حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد، مدتی که مسئولیت اداره اوقاف گرگان را بر عهده داشت، تلاش های مضاعفی انجام داد اما به جای قدردانی از خدمات باصداقت ایشان او را به جای دیگری فرستادند! دلیل مسئولان اداره اوقاف استان گلستان برای این جابه جایی چیست؟

شغل دوم: فشارهای اقتصادی باعث شده برخی ها برای اینکه بتوانند از عهده مخارج سنگین هزینه ها بربیایند به شغل های دوم رو آورند و این مسئله باعث کاهش قوای جسمانی و خستگی و بیماری شود. چرا نباید حقوق بگیران از لحاظ مالی تامین باشند؟

عرفان عرفانی

دانشگاه شیراز هم مثل سایر دانشگاه ها آزمون های بسندگی زبان انگلیسی را در سایر دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، مثلا دانشگاه مشهد برگزار می کند. دانشجویان دختر خوابگاهی در مقطع دکترای غیرپزشکی روزانه، باید برای این آزمون از مشهد به شیراز بروند؛ در حالی که خوابگاه تعطیل است، چند روز در شیراز سرگردان شوند و والدین نگران آنها باشند.

مشکل ثبت نام دانش آموزان: هر سال دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس دولتی مورد علاقه خود به علت رعایت محدوده محل سکونت و مدرسه، با مشکلات فراوانی مواجه هستند؛ چرا این گونه محدودیت ها از سوی وزارت آموزش و پرورش از سر راه دانش آموزان برداشته نمی شود؟

دانیال شربتی از منطقه 17

چقدر قناعت؟ بسیاری از خانواده ها مجبورند به علت گرانی و مشکلات معیشتی از خرید برخی اجناس و مایحتاج ضروری پرهیز کنند. چرا دولتمردان به فکر کاهش قیمت ها نیستند و مردم چقدر قناعت کنند؟

علی از تهران