آرشیو پنجشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۱۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶

خبر

سالار عقیلی برای حال خوب می خواند

برنامه «ما ایرانی ها» ویژه عید قربان با حضور سالار عقیلی و مصطفی میراحمدزاده امشب ساعت 22 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش جام جم، «ما ایرانی ها» با دعوت از سالار عقیلی، خواننده سرشناس موسیقی پاپ و از خیران حامی کودکان نیازمند تحصیل، تصنیف های «خوشه چین» و «وطنم» را روی آنتن می برد.

در این برنامه همچنین مصطفی میراحمدی زاده، مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام که از 5000دانش آموز نیازمند در مناطق مختلف کشور با حمایت های مالی، آموزشی و اجتماعی حمایت می کند از راه های کمک به دانش آموزان و ایجاد حس خوب مفیدبودن صحبت می کند.

«ما ایرانی ها» می کوشد با دعوت از چهره های مردمی و خیرانی که به ایجاد حال خوب در جامعه کمک می کنند، این چهره های عمدتا گمنام در قالب تلویزیون معرفی شوند و مردم از خدمات عام المنفعه این افراد شناخت بیشتر پیدا کنند.

«ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی است. این برنامه با محوریت فعالیت های خیرخواهانه اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی هر هفته پنجشنبه ها ساعت 22 با یک سوژه جدید روی آنتن می رود.

رونمایی از تازه های «میدون»

مسابقه تلویزیونی «میدون» با شش طرح کسب وکار در زمینه های تجهیزات جانبی خودرو، دستگاه آبیاری، نرم افزارهای تشخیص چهره، بازی های رایانه ای، زراعت نوعی چوب و شیوه جدید بسته بندی 9 و 10 مردادماه میزبان مخاطبان شبکه سه سیما می شود.

به گزارش جام جم، قسمت های جدید این مسابقه کارآفرینی امشب و فردا از شبکه سه سیما پخش می شود.

این مسابقه شامل معرفی سه طرح جدید با اجرایی متفاوت خواهد بود. اجرای اول این قسمت بر عهده منصوره کریمی است که با معرفی تجهیزات جانبی خودرو، محصولات نوآورانه و ابداعی خود را به داوران ارائه می کند. اجرای دوم را نیز مهدی محرم پور برعهده خواهد داشت. او با دستگاه آبیاری زیرزمینی کشاورزی وارد «میدون» خواهد شد و مدعی است که دستگاه او شیوه نوینی در آبیاری زیرزمینی ارائه می دهد.