آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۵۴
بورس
۱۰

صدای سهامدار

روزنامه «دنیای اقتصاد» مشکل سهامداران خرد را در این ستون پوشش می دهد. شما خوانندگان که در بازار سهام فعال هستید، می توانید در صورت مواجهه با هر مشکلی در این حوزه از طریق واتس اپ یا پیامک برای ستون «صدای سهامدار» به شماره 09100897244پیام بفرستید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. نظرات شما ضمن درج در این ستون پیگیری خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که از چاپ نظرات حاوی توهین معذوریم.

 5636...0915: سلام. چرا مبلغ فروش سهام عدالت ما را دیر به دیر واریز می کنند. من به کی بگم ما گدا نیستیم، ما مشکل داریم. خب جواب ما رو بدین. یک بار 800 هزار تومان ریختند با یک 200 هزارتومان اصلا معلوم نیست چی کار می کنند. از سر سرخوشی که سهام مان را نفروختیم به پولش احتیاج داریم.

 5614...0917: بانکی که 30 درصد سهام عدالتم را فروختم، 40 تومان،50 تومان برایم واریز می کند. کی باید جوابگو باشه ما هزار تا بدبختی داریم.

 2320...0912: من سهامدار شرکت «ونیرو» هستم از تاریخ 17تیرماه بسته شده پول من بلوکه شده من الان به علت بیماری به پول نیاز دارم. چکار کنم در هیچ جای دنیا مثل ایران شرکت ها را طولانی مدت تعلیق نمی کنند؛ چون این کار باعث گریز مردم از بورس می شود. مسوولان هم لحظه ای تصمیم می گیرند که مثلا فلان نماد را ببندند و پول مردم بلوکه می شود. من هر نوع ضرر را قبول دارم اما بلوکه شدن پول را قبول ندارم.اگرهم قانونی باشد این قانون باید اصلاح شود.

 5865...0915:من از سیستان و بلوچستان پیام می دهم. من به دلیل این گرونی ها سهام عدالتم را فروختم. به خدا اگر می دانستم قرار است پول ما را ندهند اصلا این کار را نمی کردم. کلا یک مرتبه 200 هزار تومان برایم واریز کرده اند؛ کسی هم جوابم را نمی دهد.

 جوادنجفی اسپیلی: من تعداد 4 هزار از سهام شرکت مینو را در کارگزاری آگاه برای فروش گذاشته ام، حتی 30 درصد از سهام عدالت خود را درموسسه کوثر برای فروش گذاشته ام، اما تاکنون فروخته نشده. فقط خدا می داند چقدر مشکل مالی دارم خواهش می کنم پیام ما رو منعکس کنید.

 2704...0919: از شعار برخی بانک ها هم خنده ام می گیرد هم عصبانی می شوم. چون ارزش 30 درصد سهام عدالت یک میلیونی، 11و نیم میلیون تومان است نه 240 هزارتومان. واریزی در سه مرحله آن هم بعد از دو ماه شنیدن وعده های پوچ.