آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۵
اقتصاد
۳

ماجرای ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر پردیس

منبع: ایسنا

ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پردیس، منجر به بروز ابهاماتی برای برخی از مالکان این واحدهای مسکونی شد. پیامکی با متن مندرج در تصویر، مذکور برای 15 هزار نفر از مالک های مسکن مهر پردیس ارسال شد. عبارت (بدینوسیله از جنابعالی برای آخرین بار دعوت می گردد که...) در حالی در متن پیامک به کار رفته بود که برخی از متقاضیان تاکنون، هیچ اطلاعیه دیگری در ارتباط با تعیین تکلیف واحد مسکونی خود، دریافت نکرده بودند.

از طرفی، عده ای از متقاضیان مسکن مهر در مراجعه به سایت مذکور متوجه شدند که برای ثبت اطلاعات در فرم یاد شده، نیاز به ارائه کد قرارداد پنج برگی دارند، درحالی که هیچ قراردادی با شرکت عمران شهر جدید پردیس تحت عنوان قرارداد پنج برگی امضا نکرده بودند و این قرارداد را در اختیار نداشتند.

در این باره مدیرعامل شرکت عمران در شهر جدید پردیس، گفت: آن دسته از مالکان مسکن مهر که واحد مسکونی آنها به مرحله تحویل نرسیده است، اما این پیامک اخذ دفترچه قسط را دریافت کرده اند، می توانند در صورت تمایل، به منظور انجام اقدامات اولیه نسبت به ثبت مدارک خود اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به این نکته که پیامک مراجعه برای دریافت دفترچه قسط به صورت عمومی برای فهرست 15 هزار نفره مالکان مسکن مهر در شهر جدید پردیس ارسال شده است، گفت: این پیامک به صورت عمومی برای همه کسانی که واحد آنها تحویل نشده ارسال شده است، اما آن دسته از مالکان مسکن مهر که واحد مسکونی آنها به مرحله تحویل نرسیده است، اما این پیامک را دریافت کرده اند، می توانند در صورت تمایل، به منظور انجام اقدامات اولیه نسبت به ثبت مدارک خود اقدام کنند.

هدایت، ادامه داد: تنها افرادی که واحدهای مسکونی آنها در گذشته آماده شده است یا در دسته افتتاح مردادماه قرار دارد، باید به منظور گرفتن کارت قسط اقدام کنند و سایر مالکان که واحد مسکونی آنها تکمیل نشده است، نیازی به اخذ دفترچه تسهیلات ندارند.

وی در ارتباط با رفع نگرانی از مالکان واحدهای مسکن مهر پردیس گفت: متقاضیانی که واحد مسکونی آنها تکمیل نشده است، نیازی به گرفتن دفترچه قسط ندارند و اصلا نگران این پیامک نباشند.