آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۵
حوادث
۱۹

مرگ 2 مرد جوان با قرص لاغری

دو پسر جوان بعد از خرید قرص لاغری از عطاری و مصرف آن، مسموم شده و جان باختند. سومین دوست آنها هم در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، چهار پسر جوان شامگاه 14 مرداد امسال برای خوردن پیتزا به رستورانی رفته و آخرشب به خانه هایشان در محله خانی آباد نو بازگشتند تا این که ساعت 9و 45 دقیقه دیروزچهارشنبه یکی از آنها که پسر 19 ساله و دانشجوی رشته مدیریت بود به طور مشکوکی در خانه اش فوت شد. مرگ مشکوک او به مصطفی واحدی،بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد . پلیس در جست وجوی دوستان وی بود که 25 دقیقه بعد خبرمرگ مشکوک پسر 21 ساله دیگری که خانه اش در همان محله بود به پلیس گزارش شد. با تحقیق در این باره مشخص شد، او دوست جوان فوت شده است که شب قبل همراه او به پیتزا فروشی رفته بود.

با توجه به مشکوک بودن ماجرا، تحقیقات برای یافتن دو دوست دیگر آغاز و یکی از آنها پیدا شد. او در تحقیقات گفت: یکی از دوستانمان به نام سعید از عطاری قرص لاغری خریده بود که بعد از شام او همراه دو دوست دیگرم از آن قرص خوردند اما من نخوردم.

این در حالی بود که پلیس متوجه شد نفرچهارم خودش بعداز خوردن قرص لاغری مسموم و در بیمارستان تحت درمان بوده که اکنون به خانه منتقل شده است. در ادامه مرد عطار پیش از ظهر دیروز شناسایی،بازداشت و محل کارش پلمب شد. او مدعی بود جوان های فوت شده را نمی شناسد و قرص لاغری به آنها نفروخته و دوربین مغازه اش هم خراب است و تصویری از مشتریانش ندارد.

با تشکیل پرونده قضایی قرار شد، قرص های لاغری مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد.