آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۷۴۱۵
ایران زندگی
۵
بنگاه

ارسال 5 هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

 همزمان با ایام عید غدیر و درقالب پویش ملی «ایران همدل»، 5 هزار سری جهیزیه کامل برای اهدا به تازه عروس و دامادهای مناطق محروم ارسال شد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درجمع خبرنگاران گفت: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و در حال حاضر روزانه 300 طرح خرد و خانگی با 1000 شغل جدید در کشور ایجاد می کنیم.

وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب درخصوص حمایت از آسیب دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه 300 میلیارد تومان بسته های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریبا هر 45 روز یک بار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم. او با اشاره به اهدای 5 هزار جهیزیه به زوج های جوان افزود: با احتساب این جهیزیه ها، ظرف دو سال 17 هزار جهیزیه در مناطق کم برخوردار کشور توزیع کرده ایم که ارزش هر جهیزیه 14 میلیون تومان و شامل 10 قلم جنس ایرانی می باشد.  مخبر در پاسخ به سوالی درخصوص مراحل ساخت «واکسن کرونا» توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.