آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

 #محرم- پروتکل

شهروندی از تهران:  با توجه به نزدیکی ماه محرم و ادامه دار بودن شیوع ویروس کرونا، امیدوارم ترتیبی اتخاذ شود تا عزاداران حسینی مانند همیشه با رعایت نکات بهداشتی این مراسم مهم را برگزار کنند.

#همسایه- آزاری

یک شهروند: سال هاست کشورمان به سمت شهرنشینی و آپارتمان نشینی سوق پیداکرده اما متاسفانه هیچ گونه آموزش شهرنشینی به مردم داده نمی شود و بسیاری از  شهروندان از حقوق خود بی خبرند و هر کسی چاردیواری خود را اختیاری می داند. متاسفانه در مورد همسایه آزاری، مصداق و تبصره و قانونی هم درکشور وجود ندارد. از نمایندگان مجلس تقاضای عاجزانه داریم این کمبود را برطرف و قانون مقابله با همسایه آزاری را هم به قوانین قضایی اضافه کنند تا بتوان جلوی این مشکل روزمره و حیاتی را به صورت قانونی گرفت.

#جاجرود- تاریکی

شیخ سفلی از تهران:  جاده جاجرود به سد لتیان فاقد روشنایی است و تردد برای خودروهای عبوری سخت شده است.

#مترو- ازدحام

قربانی از تهران:  ازدحام بیش از اندازه مسافران در خط 3 متروی تهران به علت تاخیر در حرکت قطارها افزایش یافته؛ چرا با وضعیت حاد کرونایی کشور، حرکت بین قطارها در این خط کاهش پیدا نمی کند؟

#پارک-  کرونا

جاویدفر از تهران:  باتوجه به بسته بودن پارک های جنگلی شهر تهران، پارک ها و بوستان های کوچک شهر به علت حضور شهروندان شلوغ شده و ناخودآگاه فاصله اجتماعی رعایت نمی شود.

 
جوابیه

در پی درج پیام مردمی در تاریخ 6/5/99 با موضوع عدم آبیاری مناسب درختان بوستان شریعتی، روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران اعلام کرد: آبیاری فضای سبز این بوستان به صورت روزانه انجام و آبیاری قسمت های جنگلکاری آن نیز با توجه به نیاز آبی درختان و مدیریت منابع آبی از پنج روز یک بار به چهار روز یک بار کاهش یافته است.