آرشیو سه‌شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۵
اخبار کشور
۱۱

قابل توجه مدعیان اصلاحات

نیویورک تایمز: جو بایدن رئیس جمهور ایده آل اسرائیل است

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشته جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه این کشور رئیس جمهور ایده آل رژیم صهیونیستی است.

در حالی که در ایران بسیاری از غربگرایان و مدعیان اصلاحات به دنبال ریاست جمهوری بایدن در انتخابات آبان ماه آمریکا هستند تا شاید، گشایشی در اقتصاد ایجاد شود! و متوهمانه فکر می کنند ریاست جمهوری بایدن به نفع ایران است، روزنامه «نیویورک تایمز» رسانه نزدیک به حزب دموکرات نیز، با انتشار مطلبی نوشت «بایدن رئیس جمهور ایده آل اسرائیل است»، تا بدین ترتیب، آب پاکی را روی دست آنها ریخته شود.

 این روزنامه آمریکایی در گزارش خود سعی کرده دغدغه رژیم صهیونیستی مبنی بر پیروزی دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا را رفع کند؛ تا آنجا که نوشته «با پرزیدنت بایدن به اسرائیل حسابی خوش می گذرد».

بنابر نوشته نیویورک تایمز، جو بایدن نامزد منتخب دموکرات ها در انتخابات 2020، به دفعات علاقه خود را به رژیم صهیونیستی ابراز کرده است. در آوریل 2015، او طی سخنانی گفته بود: «نامم جو بایدن است و همه می دانند که عاشق اسرائیل هستم». طبق این گزارش تاثیر ابراز علاقه بایدن به رژیم صهیونیستی به حدی است که همه مقامات بلندپایه این رژیم می گویند او ایده آل ترین رئیس جمهور دموکرات آمریکا خواهد بود!

 بر اساس این گزارش از نظر صهیونیست ها، البته ایده آل ترین گزینه پیش رو، پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات 2020 است اما چنانچه بایدن هم پیروز شود؛ زیاد ناراحت نخواهند شد چرا که مثلا در مقایسه با بیل کلینتون که فردی ناشناخته بود یا حتی باراک اوباما که با صراحت از تل آویو انتقاد می کرد؛ بایدن هم لحنی دوستانه دارد و هم سابقه اش در حمایت از صهیونیست ها  عیان است!