آرشیو سه‌شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۵۷
شرکت ها
۲۹

همکاری لاکهید مارتین با هند

دنیای اقتصاد : غول هوافضای ایالات متحده، شرکت لاکهید مارتین، اطلاعات مربوط به فرصت های همکاری جدید با شرکت های هندی را به اشتراک گذاشت. فرصت های همکاری جدید با صنعت هند در حوزه های فضا، هوانوردی و دفاعی نظامی از قبیل سیستم های رهگیری و ماموریت (آر ام اس)، موشکی و کنترل آتش خواهد بود. به گزارش گروه اقتصاد بین الملل روزنامه «دنیای اقتصاد» به نقل از پایگاه خبری بیزینس استاندارد، بخش آر ام اس شرکت لاکهید مارتین در زمینه ساخت بالگردهای دریایی برای هند همکاری بیشتری خواهد داشت.

در سفر ماه فوریه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، هند اعلام کرد که 24 فروند بالگرد دریایی به ارزش حدود 6/ 2 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. لاکهید مارتین روز پنج شنبه اعلام کرد تیم آر ام اس این شرکت طی هفت، هشت سال آینده با شرکت های توانمند هند همکاری خواهد کرد و فرصت هایی را برای صنایع این کشور فراهم می کند تا به زنجیره تامین جهانی بپیوندند.

این شرکت در ادامه افزود: تیم آر ام اس در حال حاضر با چندین شریک صنعتی در هند همکاری می کند و قصد دارد این لیست را گسترش دهد و تعهد خود را به این کشور تقویت کند.

در ماه آوریل سال گذشته، نیروی هوایی هند خرید 114 فروند هواپیمای جنگنده چند منظوره به ارزش حدود 18 میلیارد دلار درخواست کرد که یکی از بزرگ ترین درخواست های خرید تدارکات نظامی جهان در سال های اخیر به شمار می رود. در تاریخ 16 ژوئیه سال گذشته، ویوک لال، معاون بخش استراتژی و توسعه تجارت شرکت لاکهید مارتین، گفته بود در صورتی که این کشور پیشنهاد ساخت هواپیماهای جنگنده اف-21 در هندوستان را بپذیرد به اکوسیستم بزرگ ترین هواپیماهای جنگنده جهان متصل خواهد شد. شرکت لاکهید مارتین روز پنج شنبه اعلام کرد کنفرانس سالانه تولید این شرکت به صورت مجازی از تاریخ 27 تا 31 ژوئیه با مضمون «تبدیل هندوستان به بخشی از زنجیره تامین جهانی» برگزار شد. در این کنفرانس بیش از 200 شرکت در تمامی اندازه ها، شرکت های بزرگ، خرد، کوچک، بنگاه های اقتصادی متوسط و شرکت های نوپا مشارکت داشتند. این کنفرانس با میزبانی انجمن تولیدکنندگان دفاعی هند و کنفدراسیون صنایع هند برگزار شد.