آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۹
ورزش
۴
گپ

سیدجلال حسینی: خط خوردن از تیم ملی خیلی ناراحت کننده بود

دوره پروین نمی توانستم به پرسپولیس کمک کنم

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس همیشه جذاب حرف می زند. او در آخرین مصاحبه خود هم حرف های خواندنی به زبان آورد؛

وقتی مراسم قهرمانی تمام شد دیدم بچه ها ویدئو می فرستند که شجاع جام را به خانه برده. گفتم کی جام را برد؟!

من بیشترین قهرمانی در لیگ برتر را دارم.

8 بار جام را گرفته ام. 4 بار با پرسپولیس، سه بار با سپاهان و یک بار هم با سایپا.

سال اول لیگ برتر ما استقلال را در انزلی با ملوان بردیم و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد. همان سال آقای پروین گفت حسینی را می خواهم که اشتباهی آن یکی حسینی به تمرین رفت! البته من آن موقع می دانستم نمی توانم برای پرسپولیس بازی کنم. همین حالا راه رفتن در پرسپولیس هم سخت است چه رسد به بازی کردن. من آن موقع باور داشتم نمی توانم در پرسپولیس موثر باشم. وقتی به پرسپولیس نرفتم تصمیم گرفتم راهی سایپا شوم. با دکتر ذوالفقارنسب و بعد علی دایی کار کردم. بعد از آن هم به سپاهان رفتم. مسیر درستی رفتم و از مربیانم چیزهای زیادی یاد گرفتم.

نمی خواهم بازیکنی را نصیحت کنم یا به او تذکر بدهم ولی بعضی بازیکنان باید حواسشان باشد. باید بیشتر مراقب خودشان باشند.

سال بعد برای ما سخت تر خواهد بود. باید بازیکنان حفظ شوند و چند نفر جدید بیایند تا تیم تقویت شود.

بعد از بازی ازبکستان گفتند فردا صبح لیست تیم ملی را به جام جهانی روسیه اعلام می کنیم. قرار شد اسامی را اعلام کنند و ما ساعت 12 در هتل باشیم. صبح مارکار آقاجانیان دستیار کی روش زنگ زد. همان جا متوجه شدم خط خورده ام. گفت بیا کارلوس با تو کار دارد. گفتم چه کار دارد؟ اسامی را اعلام کند. گفت بیا بحث احترام است. خلاصه رفتم و کی روش به من گفت دیگر نمی توانی کنار ما باشی و باید خداحافظی کنی. همان جا گفتم خودم تصمیم می گیرم کی خداحافظی کنم.

از این که از تیم ملی خط خوردم خیلی ناراحت شدم. همان موقع پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم بسته شده بود. 4 بازیکن فوق العاده ما هم جدا شدند و به همین خاطر واقعا شرایط سختی بود.