آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۶
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

ملاک ارزش انسان

 مسعود عالی: اگر می خواهید بدانید یک انسان چقدر ارزش دارد، ببینید به چه چیز عشق می ورزد، کسی که عشقش ماشین است، ارزشش به همان میزان است، اما کسی که عشقش خداست، ارزشش اندازه خداست.

نخ عمامه ات شرف است

 یک خانم مسیحی به نام لورا بعد از انفجار بیروت با انتشار تصویری از سید حسن نصرالله نوشت: «نخ عمامه ات شرف است. از نخش شرف، شرافت می گیرد. مسیحی خلق شدیم و دارمان برافراشته است. تو پرچم پیروزی را برافراشتی، مسیحی ها را حمایت کردی همان طور که مسلمانان را حمایت کردی، به خون مسیح سوگند متحد خواهیم ماند و وفادار به راهت، پرچمت را برافراشته می داریم برای ایجاد رعب در دل اسرائیل. هرگز اعتراف نخواهیم کرد مگر به شهدایی که سرزمین ما را از داعش و اسرائیل آزاد ساختند، عهد می بندیم ای صاحب عهد، قرآن را در آغوش می گیریم همانگونه که انجیل را.»

نگاهی که ضامن عزت لبنان است

 حجت نیکی ملکی با انتشار تصاویر سید حسن نصرالله نوشت: «هر وقت نگران لبنان می شوم به حرف های این سید عزیز مراجعه می کنم و باز آرام می گیرم. این نگاه ضامن عزت لبنان است و بعون الله باز هم نتانیاهو، ترامپ، بن سلمان ومکرون تیرشان به سنگ خواهد خورد.»

 حرف ‎واعظی را مرورکنید

 سیدامیرسیاح: «برایان هوک همه فشار ممکن را آورد ولی برخلاف تصورش، اقتصادایران دارد وارد رشد بدون نفت می شود.تردید نکنید آمریکا جریان نفت را کمی باز خواهد کرد تاحدی که جوانه های صنعت بدون اتکا به نفت را بخشکاندمثل معتادی که دردترک را کشیده ودر آستانه خوب شدن مواد تعارفش کنند. حرف ‎واعظی را مرورکنید[رئیس دفتر رئیس جمهور: با علامت هایی که از کشورهای اروپایی و آسیایی و دیگران دریافت کرده ایم، در ماه های پایانی تحریم قرار داریم]

برکات حضور آمریکا...

 کاربری با انتشار تصاویری از ویرانی های برخی کشورهای منطقه نوشت: «برکات حضور آمریکا...»

اول بسازید بعد تغییر نام بدید

 مهدی قاسم زاده: «تغییر نام خیابان سازمان آب در محله صادقیه به نام مهدی بازرگان!هرچند این سیاسی کاری و بازی اسم و فامیل اصلاح طلبان در سطح شهر تهران دیگر طبیعی شده اما کاش (بجای از بین بردن هویت شهر و خاطره های مردم یک منطقه) لااقل ابتدا یک خیابان، اتوبان، پل یا تونل جدید می ساختند و سپس اسم رفقای سیاسی شان را روی آن می گذاشتند!»