آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

فاصله گرفتن روسیه و چین از دلار توسط حاکمان عاقل این دو کشور از مدت ها قبل کلید خورده است ولی بعضی از افراد نفوذی در دولت نگذاشتند گامی در این جهت برداشته شود، در حالی که کشور ما باید در این کار پیشتاز باشد.

0049—0911

انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرما ن های متعالی خود نیروی جهادی می خواهد نه قشری که توانایی ایرانی را در حد پخت آبگوشت بزباش می داند! کشور به مدیرانی نیاز دارد که تفکر و مرامشان انقلابی باشد نه آنان که انقلاب و کشور را بدهکار به خانواده خود می دانند. انتخاب دولت جوان و حزب اللهی در انتخابات ریاست جمهوری آینده سرآغاز رسیدن به موفقیت در همه زمینه ها می تواند بشود.

یک شهروند از مشهد مقدس

تعجیل متولیان برجام در رسیدن به توافق به هر قیمتی باعث وارد آمدن خسارت های سنگین به صنعت هسته ای کشورمان شد. کاش متولیان و کاسبان برجام می دانستند اگر صبر برای مردم یک فضیلت است برای مسئولین در تصمیمات مهم مثل برجام یک ضرورت است و به جای تصمیم های عجولانه با صبر و تصمیم های منطقی مانع وارد شدن خسارت های سنگین به کشورمان می شدند.

نوربخش- مشهد مقدس

امید است کشاورزان عزیز سواحل جنوبی کشور بتوانند با تولید موز داخلی و اشتغال زایی، از خروج مبالغ سرسام آوری که با واردات این میوه به اقتصاد کشور تحمیل می شود جلوگیری کنند.

محمود بلیغیان- اصفهان

با جریمه کردن گران فروشان پول آن به جیب دولت می رود. پول های جریمه بایستی صرف کاهش قیمت کالاهای ضروری مردم بشود.

8094—0912

برای جلوگیری از وقوع احتمالی حوادثی نظیر حادثه خسارت بار لبنان در کشورمان ایران باید اقدام به تصفیه نظام از نیروهای نفوذی و ناتوان جاخوش کرده در حاکمیت کرد.

8495—0911

مجلس شورای اسلامی از تاراج سهام دولتی جلوگیری کند. دست دولت بعدی را نباید خالی کرد.

3275—0914

دولت مدعی است که بین 20-30 میلیارد دلار در خانه های مردم نگه داری می شود. از اقتصاددانان درخواست می شود به این ادعای دولت پاسخ دهند که آیا چنین سخنی صحت دارد یا خیر. ولی برخی قرائن حاکی از این است که این پول ها توسط نفوذی ها و... به دلار تبدیل  و از کشور خارج شده است.

بیگ زاده

با این همه منابع، استعدادها و ظرفیت های کشور چرا باید ارزش پول ملی کشورمان این قدر کاهش پیدا کند و قشر ضعیف هر روز ضعیف تر و قشر متمول و اشرافی هر روز بر ثروتشان افزوده تر شود! اقتصاددانان و دلسوزان در مجلس باید طرحی نو دراندازند که به بهبود وضعیت اقتصادی و بالا رفتن ارزش پول ملی منجر شود.

0685—0916

مگر حذف 4 صفر از پول ملی به تصویب مجلس و تایید شورای محترم نگهبان رسیده است که بانک مرکزی اقدام به چاپ چک پول هایی با تمایل به حذف 4 صفر می کند؟

5483—0912

چنانچه از حقوق دان های بسیجی در شورای حل اختلاف استفاده شود شاهد به نتیجه رسیدن خیلی از دعاوی و مختومه شدن بسیاری از پرونده های قضایی خواهیم بود. اگر این پیشنهاد عملی شود کمک بزرگی به قوه قضائیه شده است.

8495—0911

با توجه به اعلام فروش 30 درصد دوم سهام عدالت، وقتی به سایت بانک ملی رفتم خریداری نداشت. مسئولین بفرمایند چگونه باید این سهام را فروخت؟

8147—-0919

بعضی از مجریان صدا و سیما در برنامه مجری گری خود از کلمات سبک و بیش از حد کوچه بازاری استفاده می کنند که در شان دانشگاه عمومی یعنی رسانه ملی نیست. مسئولین امر باید نسبت به موضوع حساس بوده و جلوی این آسیب را بگیرند.

4868—–0911

از مجلس انقلابی و جهادی درخواست می شود بحث سهام عدالت جاماندگان واقعی را که اکثرا از قشر ضعیف و کارگرند پیگیری کند و به نتیجه برساند.

8932—-0919

ظرف 5 ماه قیمت بستنی 300 درصد افزایش یافته است. چرا؟ مگر تولیدکنندگان بستنی را با شیر یارانه ای تولید نمی کنند؟ مگر شیر تولید داخل را با دلار خرید می کنند؟! دستگاه های نظارتی و بازرسی آیا این گرانی ها را مشاهده نمی کنند؟!

6905—-0914

انتقال خودرو و کار تعویض پلاک مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده ضرورت دارد قوانین و شیوه های اجرایی اصلاح بشود.

8495—-0911

شورای حل اختلاف قم برای تعیین خسارت ناشی از نشت آب از یک واحد آپارتمان به طبقه پایین علاوه بر هزینه دادخواست مبلغ 500 هزار تومان هم بابت بازدید دریافت کرده است.

9149—-0910

نان سنگک 750 تومانی در اراک به 1200 تومان رسید. دولت بفرماید با چند درصد افزایش؟! 60 درصد! افزایش حقوق ها با 15 درصد... بقیه افزایش ها را هم ببینید لبنیات، حبوبات و...؟!

1377—-0918

در محله ای که ما از سال 80 در آن ساکن هستیم از همان ابتدای سکونت مان منزلی نیمه کاره در سه طبقه ساخته شده و رها شده است. دولت باید تکلیف این گونه ساختمان ها را روشن کند. اگر فاقد مالک است تصرف کند و اگر مالک دارد و سرپناه چندین خانواده می تواند باشد چرا باید بیش از 19 سال اینگونه رها شده باشد؟ (منطقه 14، اصفهانک شهید فتح اللهی شمالی خیابان شهید محمدی روبه روی تافتونی و شیشه بری).

طاهری