آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۷
صفحه آخر (جهان)
۱۲

صهیونیست ها باز هم گاف دادند شلیک راکت به سمت شهرک های خودی

صهیونیست ها در ادامه گاف های سریالی نظامی خود این بار یک شهرک صهیونیست نشین در مجاورت غزه را بمباران کردند!

رژیم صهیونیستی در چند هفته اخیر گاف های نظامی متعددی داده است. اولین نمونه در این مورد به درگیری دو ساعته نیروهای صهیونیست با دشمن فرضی در مرزهای لبنان بر می گردد که این رژیم را مضحکه خاص و عام کرد. در این راستا رژیم صهیونیستی در سناریویی دروغین از نفوذ تعدادی از رزمندگان جنبش حزب الله لبنان به فلسطین اشغالی خبر داده بود که حزب الله در بیانیه ای ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از انتقام این جنبش علت درگیری آنها با یک دشمن خیالی بوده است! این افتضاح باعث شد برخی مقامات نظامی این رژیم آن را «یک رسوایی بزرگ» برای نتانیاهو تلقی کنند. چند روز بعد از این اتفاق، یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم یکی از پهپادهای خود را به اشتباه در مرزهای شمالی سرنگون کرد چرا که تصور می کرد این پهپاد متعلق به حزب الله است! حالا همین افتضاح، در غزه تکرار شده است.

«نیر دفوری» گزارشگر نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده، در پی حملات نیروی هوایی به نوار غزه، یک بالگرد به اشتباه راکتی را به سمت شهرکی در منطقه «اشکول» شلیک کرد. وی در ادامه مدعی شد، این راکت منفجر نشده و کارشناسان مواد منفجره در تلاش برای خنثی کردن آن هستند!

بامداد دیروز یک بالگرد رژیم صهیونیستی دو نقطه در جنوب غزه را هدف قرار داد. بر اساس گزارش رسانه ها، این بالگرد با یک موشک، منطقه ای در نزدیکی فرودگاه بین المللی غزه در شهر رفح را هدف قرار داد و با موشکی دیگر یک نقطه دیده بانی مقاومت در همان منطقه را هدف گرفت.