آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۳۰
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
موسیقی (دنگ)

بالاخره «با من بخوان» آمد

 تازه ترین آلبوم علیرضا قربانی، خواننده مطرح موسیقی ایرانی دربردارنده 10 قطعه از پروژه «با من بخوان» به آهنگسازی و تنظیم حسام ناصری با ارائه چند اثر جدید پیش روی مخاطبان قرار گرفت. آلبومی که طی چند ماه گذشته بارها اخباری درباره انتشارش دیده بودیم، اما خودش از راه نمی رسید، بالاخره آمد تا علاقه مندان به آثار قربانی فرصت شنیدن آن را پیدا کنند.

آلبوم با من بخوان به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی مشتمل بر 10 قطعه که تعدادی از آنها پیش از این در اجراهای زنده و تک آهنگ به گوش شنوندگان رسیده بود، منتشر شد. این در حالی است که در این آلبوم چند قطعه جدید از پروژه با من بخوان به چشم می خورد.

«میدانی تو» با شعر ابوسعید ابوالخیر، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان، «دلم گرفته» با شعر مریم مروج، «آمد خزان» با شعر مولانا، «ا... مزار» با شعر محمدابراهیم جعفری، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری، «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، «پل» با شعر احمد امیر خلیلی، «باغ اهورایی» با شعر حسین منزوی و «از خون جوانان» با شعر و آهنگ عارف قزوینی قطعاتی هستند که در آلبوم با من بخوان گنجانده شده اند.