آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۸۳۸
ورزشی
۱۱

خبر

جدایی کومان از طلایی پوشان

هافبک مجارستانی از  تیم سپاهان جدا شد. ولادیمیر کومان  روز گذشته با حضور در تمرین سپاهان، از اعضای این تیم خداحافظی کرد. مقصد کومان احتمالا یکی از کشورهای عربی خواهد بود.    

آبی پوشان پاداش گرفتند

بازیکنان تیم استقلال به خاطر پیروزی مقابل سپاهان در رقابت های جام حذفی پاداش گرفتند.با دستور سعادتمند و جهت تقویت روحیه مجموعه تیم پاداش پیروزی این تیم مقابل سپاهان در چارچوب رقابت های جام حذفی به حساب اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم واریز شد.    

کرایف، سرمربی شنزن شد

 بعد از برکناری دونادونی از هدایت تیم شنزن، مسئولان این باشگاه چینی خیلی سریع یوردی کرایف، پسر یوهان کرایف اسطوره فقید هلندی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کردند.    

نیمار: به فینال صعود می کنیم

مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن تاکید کرد که این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهد کرد. پاری سن ژرمن با درخشش نیمار توانست آتالانتا   را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد و به جمع چهار تیم راه پیدا کند.نیمار گفت:  هیچ تیمی از نظر  تکسیرا رسما  به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد تا بازی های پیش رو   را هدایت کند. امیر قلعه نویی سرمربی سابق سپاهان بعد از باخت این تیم به استقلال درمرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از سمتش استعفا کرد.    

سمپدوریا  به دنبال حسینی

باشگاه ترابوزان ترکیه برای فروش مجید حسینی مدافع ایرانی خود خواهان دریافت پنج میلیون یورو از تیم سمپدوریا شده است. مسئولان باشگاه سمپدوریا این هفته برای انجام مذاکرات با تیم ترابوزان راهی ترکیه خواهند شد و امکان دارد رئیس ترابوزان هم قیمت را پایین تر بیاورد.    

 مربی لایپزیگ تاریخی شد

 ناگلزمن سرمربی لایپزیگ به جوان ترین مربی تاریخ تبدیل شد که تیمش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رساند. در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ  در دیدار برابر   اتلتیکومادرید با ارائه نمایشی تحسین برانگیز به برتری دو بر یک دست یافت و راهی نیمه نهایی شد.    

ویلیان به آرسنال پیوست

هافبک برزیلی چلسی با قراردادی  سه ساله به آرسنال پیوست.ویلیان در مدت هفت ساله برای چلسی 234 بازی انجام داد و 37 گل به ثمر رساند.با آمدن  لمپارد  به چلسی، ویلیان درلیست خروج قرارگرفت. او به عنوان بازیکن آزاد به توپچی های لندن ملحق شد.