آرشیو دوشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۷۴۳۷
ورزشی
۱۸

اخبار

رونالدو ماسک نزد، تذکر گرفت

لیگ ملت های اروپا شنبه شب با برگزاری دیدارهایی ادامه یافت. انگلیس که میهمان ایسلند بود، با تک گل رحیم استرلینگ در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی به برتری رسید. بلژیک با 2 گل دانمارک را شکست داد و پرتغال هم 4-1 کرواسی را از پیش رو برداشت. در این بازی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی که به علت زنبور گزیدگی از روی سکوها مسابقه را تماشا می کرد، ماسکی بر صورت نداشت. به همین خاطر یکی از مسئولان ورزشگاه به سمت رونالدو رفت و به او یادآوری کرد که باید ماسک بزند و رونالدو هم این کار را کرد. فرانسه هم با گل کیلیان امباپه، سوئد را شکست داد.

دایی در یک قدمی نیمکت تراکتور

مدیران باشگاه تراکتور تبریز که از مدت ها پیش مذاکرات خود را با علی دایی برای  قبول هدایت این تیم در فصل آینده آغاز کرده بودند، با این مربی به توافق دست یافته اند و دایی در آستانه هدایت سرخپوشان تبریزی قرار گرفت. به گزارش تسنیم، تراکتور با هدایت ساکت الهامی در این فصل به مقام قهرمانی جام حذفی رسید اما گفته می شود این مربی به دلیل حرکات غیرورزشی با محرومیت بلند مدت از سوی کمیته انضباطی روبه رو خواهد شد.

تجمع سهامداران شهرخودرو مقابل فدراسیون

برخی از سهامداران شرکت شهرخودرو و همچنین خریداران خودرو از این شرکت، در اعتراض به باشگاه شهرخودرو و در راس آن فرهاد حمیداوی، مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند. به گزارش فوتبالی، این افراد مدعی هستند شرکت شهرخودرو با سرمایه های آنان اقدام به خرید تیم فوتبال کرده و حالا نه سرمایه های آنها را برمی گرداند و نه خودروهای خریداری شده متقاضیان را تحویل می دهد.