آرشیو شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بازگشایی- مدارس

 جمعی از شهروندان: مدارس از والدین بابت حضور دانش آموزان اجازه کتبی می گیرند. چرا؟ وظیفه مدارس آماده سازی محیطی سالم برای دانش آموزان است. با این اوصاف در صورتی که یک دانش آموز به بیماری کرونا مبتلا شود والدین اجازه داده اند و حق هیچ اعتراضی را ندارند.

# سرمایه - بورس

 مهران از تهران: با این وضعیت اسفبار بورس و ترس مردم از سرمایه گذاری، بهتر است دولت محترم از بازار سرمایه بیشتر حمایت کند و کمی از منافع خود عقب بنشیند.

# توسعه - بیمارستان

 علیزاده از آمل:  با توجه به افزایش بیماران کرونایی در مازندران و عدم ظرفیت بیمارستان های این استان، امیدوارم وزارت بهداشت در توسعه و تجهیز بیمارستان های این استان تلاش بیشتری کند.

# جریمه-  نقدی

 فرجی از تهران: تا وقتی که جرایم نقدی برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، لحاظ نشود، خطر مجدد شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

# عزاداری- پروتکل

 لسانی از تهران: امسال با وجود بیماری کرونا شیوه جدیدی از عزاداری را مشاهده کردیم، که بسیار جای تشکر و قدردانی از عزاداران و مسوولان برگزار کننده را دارد.

# مدرسه - کرونا

جمعی از شهروندان: با وجود اصرار آموزش و پرورش بر رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس اما خیال خانواده ها از این بابت راحت نیست. چه تضمینی وجود دارد که با گذشت زمان و عادی شدن موضوع، ضدعفونی شدن فضای مدرسه با جدیت ادامه پیدا کند؟ اگر چند هفته بعد رعایت پروتکل ها متوقف شود چه کسی پاسخگوی پیامدهای احتمالی خواهد بود؟

 
جوابیه

در پی درج پیامی در روز یکشنبه مورخ 26/05/1399 با عنوان «کمبود پارکینگ عمومی در منطقه 3» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک با همکاری معاونت شهرسازی این منطقه آماده هرگونه تعامل با مودیان محترم به منظور احداث پارکینگ هستند.