آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۵
ورزش
۱۷

ترانسفر

امباپه: کیلیان امپابه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به مدیران این تیم گفته که در پایان این فصل از جمع پاریسی ها جدا می شود. با توجه به این که قرارداد او سال 2022 به پایان می رسد،  مدیران PSG می خواهند یک سال زودتر او را بفروشند تا پول هنگفتی نیز نصیب باشگاه شان شود.

گرت بیل: رئال مادرید برای آن که گرت بیل را بفروشد، قیمت پایینی برای این هافبک ولزی در نظر گرفته است. به گزارش موندو دپورتیوو، مدیران رئال می گویند هر تیمی خواهان جذب بیل است، باید 20 میلیون یورو بپردازد. گفته می شود بعد از تلاش ناموفق منچستر برای جذب سانچو، شیاطین سرخ دنبال بیل هستند.

اریکسن: کریستین اریکسن در فصل نقل و انتقالات زمستانی با کل سر و صدا از تاتنهام جدا و راهی اینتر شد. حالا کالچو مرکاتو خبر داده آنتونیو کونته فقط با گذشت 6 ماه، به این نتیجه رسیده که اریکسن جایی در تاکتیک تیمی او ندارد. بر همین اساس گفته می شود این هافبک دانمارکی در فهرست فروش نراتزوری قرار گرفته است.

مارسلو: عملکرد عالی فرلاند مندی در سمت چپ دفاعی رئال باعث شده مارسلو به یک نیمکت نشین تبدیل شود. بر همین اساس، خبرهای زیادی در مورد رفتن این بازیکن برزیلی از رئال شنیده می شود. در همین راستا، توتو اسپرت گزارش داده دو تیم اینتر و یوونتوس در رقابت بر سر جذب این بازیکن هستند.

داگلاس کاستا: مصدومیت های متعدد داگلاس کاستا موجب شده تا یوونتوس علاقه چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن تکنیکی نداشته باشد. بر همین اساس، اندره پیرلو به مدیران یووه گفته این هافبک برزیلی را در فهرست فروش باشگاه قرار دهند. او در فصل گذشته، 21 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. مصدومیت از ناحیه همسترینگ، طی دو فصل گذشته بارها کاستا را از ترکیب یووه دور کرد. در این میان سایت گل گزارش داد که منچستریونایتد نیم نگاهی به جذب این بازیکن 29 ساله دارد.