آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۵
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

یک اتریشی، قهرمان تنیس آزاد آمریکا

ایسنا : تنیسور اتریشی با شکست الکساندر زورف برای نخستین بار فاتح اوپن آمریکا شد. فینال تنیس اوپن آمریکا در بخش مردان بامداد دوشنبه بین دومینیک تیم و الکساندر زورف برگزار شد و پس از چهار ساعت رقابت، تنیسور اتریشی با یک بازگشت تماشایی توانست با پیروزی 3 بر 2 برای نخستین بار قهرمان این رقابت ها شود.

ژاوی در رویای قهرمانی آسیا

ایسنا : سرمربی السد تاکید کرد به دنبال صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است. السد امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‎رود. ژاوی هرناندس، سرمربی مطرح تیم قطری قبل از این مسابقه گفت: «السد در دو دوره اخیر به نیمه نهایی رسید و اکنون همه تلاش ما برای فینالیست شدن و قهرمانی است. برگزاری بازی ها به میزبانی قطر یک امتیاز برای ما است.»

ویدال در راه ایتالیا

فارس : ستاره شیلیایی بارسلونا برای حل مشکلات مربوط به خروجش از این تیم با مدیران باشگاه جلسه خواهد داشت. موضوع بحث این جلسه، توافق بر سر رقم مالی جدایی خواهد بود. گفته می شود ویدال در آستانه پیوستن به اینترمیلان در لیگ ایتالیا قرار دارد.

پیشنهاد به بارسا، مرا بگیرید!

فارس : روزنامه اسپرت اسپانیا گزارش داد ادینسون کاوانی اروگوئه ای قصد دارد در بارسلونا جانشین هموطن خود لوییس سوارز شود. اسپرت مدعی شده کاوانی به بارسلونا پیشنهاد داده که او را برای خط حمله بخرند! بارسلونا ضمن بررسی پیشنهاد کاوانی، درخواست ستاره اروگوئه ای را رد کرده است.