آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۶
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

قول شفاهی امباپه به رئال

ورزش سه : دو روز پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کیلیان امباپه ستاره 21 ساله پی اس جی درخواست جدایی از این باشگاه را داده است. این ادعایی بود که نشریه تایمز مطرح کرد و به سرعت نیز در میان رسانه های ورزشی اروپا بازتاب پیدا کرد. حالا اما یک برنامه تلویزیونی معتبر در اسپانیا ادعا کرده امباپه به فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید قول داده است که فصل بعد و در صورتی که الخلیفی به وی مجوز جدایی بدهد، راهی رئال خواهد شد.

خرید هلندی بارسا قطعی شد

دنیای اقتصاد : یک نشریه معتبر هلندی دیروز اعلام کرد بارسا با دیپای به توافق قطعی رسیده و پس از جدایی ویدال و سوارز، خبر انتقال او رسمی خواهد شد. از زمان حضور رونالد کومان، زمزمه های زیادی مبنی بر پیوستن ممفیس دیپای به بارسا شنیده می شد و احتمال می رفت بال تهاجمی باشگاه لیون به عنوان جانشین لوئیس سوارز به این تیم بپیوندد؛ اتفاقی که حالا ظاهرا قطعی شده است.

یک بازیکن السد کرونا گرفت

دنیای اقتصاد : کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور بیانیه ای اعلام کرد تست کرونا یکی از بازیکنان السد قطر مثبت شده و این بازیکن در محیط جداگانه ای تحت نظر خواهد بود. در بیانیه مزبور از بازیکن مبتلا اسمی برده نشده است. السد دیروز در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با العین امارات بازی کرد و به زودی رودرروی سپاهان هم قرار خواهد گرفت.

شکست سرطان بعد از ده سال

ایسنا : برایان لادروپ، مهاجم سابق گلاسگو رنجرز و دانمارک اعلام کرد پس از 10 سال مبارزه با بیماری سرطان خون توانسته است به طور کامل بهبود یابد و سلامتی خود را به دست بیاورد.10 سال پیش بود که خبر ابتلای برایان لادروپ به سرطان خون منتشر شد. او مبتلا به لنفوم فولیکولار، نوعی سرطان خون آهسته پیش رونده شده بود و از آن زمان درمان خود را شروع کرد؛ پروژه ای که سرانجام به بهبودی این بازیکن سرشناس انجامید.

یک اخراج سریع در اروپا

دنیای اقتصاد : سرمربی جدید تیم بلژیکی خنت، پس از تنها 25 روز حضور در این باشگاه، اخراج شد. لازلو بولونی سرمربی 67 ساله و رومانیایی پس از اینکه در سه دیدار بر روی نیمکت این تیم نشست، با کسب یک پیروزی و دو شکست، از هدایت خنت برکنار شد. چنین تصمیماتی در فوتبال اروپا کم سابقه است.