آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۶
شهرستان ها
۷

خوزستانی ها در ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا مشارکت می کنند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: مردم دوستدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خوزستان در ساخت طرح عظیم صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلا مشارکت می کنند.

حجت الاسلام سید محمود موسوی، افزود: عملیات ساخت صحن حضرت زینب(س) در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) از چندی قبل شروع شده و هم اکنون مرحله گودبرداری و سفت کاری و احداث تونل به پایان رسیده است ولی ادامه مراحل ساخت آن نیازمند مشارکت مردم متدین خوزستان برای تامین مصالح مورد نیاز آن به خصوص سیمان و میلگرد است.

وی با اشاره به اینکه احداث صحن حضرت زینب(س) در قالب طرح توسعه حرم حضرت سیدالشهدا(ع) انجام می شود از عموم مردم خوزستان خواست در فراخوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای مشارکت در این طرح عمرانی وارد شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار داشت: همه مراحل طراحی و ساخت صحن حضرت زینب(س) توسط مهندسان، معماران و کارگران ایرانی انجام می ‎شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از عموم مردم با سخاوت استان خواست در ساخت صحن حضرت زینب کبری(س) با اهدا هزینه خرید حداقل یک کیسه سیمان به کارت 6273811013850091 به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان مشارکت کنند.

حجت الاسلام موسوی  گفت: پروژه های عمرانی درحرم ها  و شهرهای مقدس عراق با وجود شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

طلاکاری کامل ایوان حرم مطهر حضرت علی(ع)، بازسازی گنبد حرم و مشارکت در ساحت صحن عظیم حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف از مهم ترین پروژه های عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در شهرهای مقدس عراق بوده است.