آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۹
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

پیام تبریک باشگاه روسیه ای به تراکتور

تسنیم : مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال نامه ای به مالک باشگاه تراکتور، قهرمانی این تیم را در جام حذفی تبریک گفت. دو باشگاه تراکتور و روبین کازان با یکدیگر قرارداد خواهرخواندگی دارند و چندی پیش نیز رئیس جمهور تاتارستان قهرمانی تیم تبریزی را تبریک گفته بود.

بخشی از طلب شیخ پرداخت شد

ورزش سه : مسوولان باشگاه استقلال موفق شدند بخشی از مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کنند. دو روز پیش بود که نامه تهدیدآمیز مدیربرنامه های دیاباته به باشگاه استقلال درباره لزوم پرداخت فوری مطالبات 438 هزار دلاری او، باعث نگرانی شد. در این باره گفته می شود اسپانسر استقلال بخشی از مطالبات دیاباته و هرویه میلیچ دو بازیکن خارجی تیم را تامین و به حساب آنها واریز کرده تا این دو بازیکن بدون دغدغه مالی مقابل الشرطه عراق به میدان بروند.

استقلال و یک تکذیبیه عجیب

دنیای اقتصاد : دیروز شایعاتی در مورد توافق نهایی باشگاه استقلال با الکس نوری برای هدایت آبی پوشان منتشر شد. در همین راستا سایت باشگاه با انتشار بیانیه ای رسمی ضمن تکذیب شایعات، از همه خواست به حفظ تمرکز کادرفنی تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند. این در حالی است که خود مدیران استقلال پیاپی در مورد تلاش هایشان برای انتخاب سرمربی جدید گزارش می دهند و حتی مشاور مدیرعامل باشگاه اولین نفری بود که رسما مذاکره با الکس نوری را تایید کرد!