آرشیو دوشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۸
ورزشی
۹

لغو کلیه رقابت های تکواندو در سال 2020

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فدراسیون جهانی تکواندو کلیه رقابت های باقی مانده تا پایان سال 2020 میلادی را از تقویم خارج کند.

بعد از آنکه فدراسیون جهانی تکواندو ماه گذشته رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد، در تازه ترین به روزرسانی تقویم سال جاری میلادی، سایر رقابت های پیش بینی شده تا پایان سال 2020 را نیز از دستور کار خود خارج کرد.

در تقویم فدراسیون جهانی رقابت های تیمی قهرمانی جهان و جام جهانی پومسه به میزبانی چین، مرحله نهایی رقابت های گرندپری در مکزیک، رقابت های انتخابی گرنداسلم و مسابقات آن از مهم ترین رویدادهای بودند که تا پایان سال 2020 قرار بود برگزار شود که شرایط کشورها در وضعیت شیوع کرونا باعث لغو این رقابتها شد.

شورای اجرایی و همچنین مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو 15 مهرماه (ششم اکتبر) قرار است به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شده و درخصوص کلیه موارد مهم از جمله برگزاری مسابقات سال 2021 و همچنین رقابت های انتخابی المپیک در دو قاره آسیا و اروپا تصمیم گیری شود.

لغو کلیه رقابت های تکواندو در سال 2020 در شرایطی است که اردوی تیم ملی مردان و زنان ایران در خانه تکواندو آغاز شده و باید دید که تصمیم اخیر فدراسیون جهانی چه تاثیری روی برنامه تیم های ملی خواهد داشت.