آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۲
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

مردی در جریان اختلاف قبلی با فردی شبانه با همدستانش به خانه او در شهرستان باشت رفته و با شلیک گلوله وی را کشت.  وقوع درگیری منجر به قتل در شهرستان باشت به پلیس آگاهی گزارش شد و تحقیقات اولیه پلیسی نشان می داد این مرد در خانه اش خواب بوده که از سوی فردی هدف شلیگ گلوله قرارگرفته، زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. در جریان تحقیقات رد مردی همراه دو همدستش در این جنایت به دست آمد. سه متهم فراری با هماهنگی قضایی بازداشت شدند و عامل اصلی اعتراف کرد که به دلیل اختلاف های قبلی این مرد را کشته است.

ورزشکارپرورش اندام در رودخانه اروندصغیر آبادان غرق شد. وقوع غرق شدگی فردی در رودخانه اروندصغیر به پلیس آبادان گزارش شد. آتش نشانان و نیروهای امدادی در محل حاضر شده و پس از چند ساعت عملیات، جسد او را از آب خارج کردند. تحقیقات اولیه نشان می داد فرد غرق شده یکی از ورزشکاران و قهرمانان پرورش اندام کشور بوده است.

خودروی جنسیس در محله فرمانیه با درخت تصادف کرد و آتش گرفت. ساعت 30 دقیقه بامداد دیروز دو دستگاه سواری پژو 206 هنگام تردد در خیابان فرمانیه، در محدوده نارنجستان هفتم با یکدیگر تصادف کردند. اما در ادامه این دو خودرو با خودروی جنسیس و پژو 206 دیگری برخورد کردند. درپی این تصادف، خودروی جنسیس پس از برخورد با درخت آتش گرفت. سه نفر در این تصادف مصدوم شدند.

زنی در جریان درگیری خیابانی در یکی از محله های شهرستان ارومیه به قتل رسید. این درگیری خونین در خیابان شهید اسماعیل زاده ارومیه، رخ داد. زمانی که ماموران در محل حادثه حاضر شدند، پی بردند که این زن زخمی به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است.  در تحقیقات پلیسی رد قاتل فراری به دست آمد و در کمتر از 24 ساعت متهم به قتل فراری که در یکی از شهرهای مرزی غرب کشور پنهان شده بود، بازداشت شد.

بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه، منجر به غرق شدن مرد 75 ساله در روستای پیرهرات و پسر 13 ساله ای در بخش حویق شد. امدادگران  برای امدادرسانی در محل حاضر شدند تا آنها را نجات دهند، اما موفق نشدند و این دو نفر فوت کردند.