آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۹۴
شرکت ها
۲۸
نمایشگاه

فعالیت نمایشگاه بین المللی مشهد از سر گرفته شد

دنیای اقتصاد : هفت ماه تعطیلی نمایشگاه بین المللی مشهد در پی شیوع ویروس همه گیر کرونا با آماده سازی غرفه ها برای برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و جبهه مقاومت خراسان رضوی خاتمه یافت.مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اخیرا مجوز فعالیت مجدد این نمایشگاه صادر شد و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

سعید سیفی افزود: پس از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد، دیگر برنامه های نمایشگاهی همچون گذشته در این محل از سر گرفته و برگزار می شوند. وی ادامه داد: پیش از این فعالیت نمایشگاه بین المللی مشهد به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا از اسفند ماه پارسال متوقف شده بود. البته با توجه به نوسان شرایط و در صورت اعلام ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی، این نمایشگاه دوباره تعطیل خواهد شد.مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد گفت: همزمان با فعالیت مجدد این مرکز درخواست اصلی از مردم و عموم مراجعان به نمایشگاه مشهد رعایت دقیق و کامل دستورات بهداشتی پیشگیرانه است.

وی افزود: با توجه به شرایط ناشی از تداوم شیوع ویروس همه گیر کرونا، امکان بهره گیری مردم از رویدادهای فرهنگی و اقتصادی نمایشگاه مشهد در بستر فضای مجازی نیز فراهم شده است، بنابراین همگان می توانند از این طریق نیز به دیدن برنامه های نمایشگاه بین المللی مشهد بنشینند.  سیفی ادامه داد: علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی v.expo.ir به صورت مجازی نظاره گر فعالیت غرفه های برپا شده در نمایشگاه بین المللی مشهد باشند. «نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی» از روز 31 شهریور تا ششم مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و همچنین در فضای مجازی میزبان عموم مردم خواهد بود.