آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۹۴
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

پاسخ جالب نامجو به خبرنگار ازبک

دنیای اقتصاد : مجید نامجومطلق دیروز در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور با پرسش یک خبرنگار ازبکستانی در مورد سود بردن استقلال از تعداد بازی های کمتر مواجه شد. سرمربی آبی پوشان این طور جواب داد: «هم جنبه مثبت را می توان در نظر گرفت و هم جنبه منفی این موضوع را. مثبت به این خاطر که تعداد بازی کمتری کردیم و استراحت بیشتری داشتیم؛ اما جنبه منفی این است که کمتر بازی کردیم و دیرتر آماده بازی شدیم. اگر الوحده امارات به بازی هایش ادامه می داد، می توانستیم صدرنشین هم بشویم.»

وریا نرسید؟

دنیای اقتصاد : کاپیتان استقلال که با وجود مصدومیت در بازی با الاهلی عربستان حاضر شده بود، در دقایق پایانی نیمه اول این بازی بار دیگر آسیب دید و تعویض شد. گفته می شود او قادر به همراهی استقلال در بازی حساس امشب برابر پاختاکور ازبکستان نیست.

یک اتفاق عجیب در اردوی استقلال

ورزش سه: علی دشتی پیش از دیدار استقلال در مقابل پاختاکور به ایران بازگشت! این اتفاق در شرایطی رخ داد که دشتی در دیدار مقابل الاهلی دقایقی وارد زمین مسابقه شد تا به تیمش در پیروزی بزرگ و پرگل در برابر حریف عربستانی کمک کند. این بازیکن اما پس از پایان این دیدار، به همراه کاروان شهرخودرو به ایران بازگشت.

آغاز لیگ برتر کشتی فرنگی

ایسنا : بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی از روز سه شنبه همین هفته به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی در گروه الف و با حضور پنج تیم آغاز می شود. مسابقات دور رفت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 8 و 9 مهر برگزار و مراسم وزن کشی نیز روز 7 مهرماه از ساعت 18 تا 19 در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام می شود. هیات کشتی سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان، رعدپدافند ارتش و سیناصنعت ایذه پنج تیم حاضر در گروه الف هستند.