آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۹۴
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

فلیک؛ هر 10 بازی یک جام

دنیای اقتصاد : پنج شنبه شب بایرن مونیخ آلمان با برتری 2 بر یک برابر سویا، قهرمان سوپرجام اروپا شد. این بازی در وقت های عادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما بایرن در اوقات اضافی گل برتری را زد و این کاپ را هم به ویترین پرزرق و برق خود اضافه کرد. نکته جالب اما به آمار سرمربی بایرن مربوط می ‎شود. هانس فلیک در 38بازی هدایت تیم آلمانی را بر عهده داشته و موفق به کسب چهار جام شده است. بوندس لیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا چهار قهرمانی فلیک بوده اند. سوپرجام آلمان هم چهارشنبه همین هفته بین بایرن مونیخ و دورتموند برگزار می شود؛ جایی که شاید آمار شگفت انگیز مربی آلمانی حتی بهبود هم بیابد!

سوارز با گریه از بارسا رفت

دنیای اقتصاد : سرانجام یکی از جنجالی ترین نقل وانتقالات اروپا انجام شد و لوییس سوارز به اتلتیکومادرید پیوست. رونالد کومان بعد از حضور در بارسا، سوارز را در لیست مازاد قرار داد. این مهاجم بر خلاف میلش به اتلتیکو ملحق شود و البته در مراسم وداعش با بارسا نتوانست اشک هایش را کنترل کند. مهاجم اروگوئه ای در بخشی از سخنرانی اش گفت: «از بارسلونا به خاطر خلق تمام لحظات شیرین تشکر می کنم. سوارز هم یک انسان است. دلبستگی زیادی به اینجا دارم و واقعا برایم جدایی سخت است.»

کرونا چلسی و تاتنهام را به هم رساند!

تسنیم : تاتنهام قرار بود سه شنبه شب در دور سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف تیم لیتون اورینت برود، اما به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای چند عضو این تیم دسته چهارمی بازی لغو شد. سازمان لیگ فوتبال انگلیس دیروز اعلام کرد تاتنهام برنده این دیدار است و شاگردان ژوزه مورینیو باید روز سه شنبه در دور بعد جام اتحادیه انگلیس به مصاف چلسی بروند.

ترینیداد و توباگو تعلیق شد

ایسنا : فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در جلسه اخیر خود فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو را به دلیل نقض آشکار اساسنامه این نهاد از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.