آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶

چه خبر؟

تلخ و شیرین زندگی سالمندی در «شکلات تلخ»

برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی امروز همزمان با روز جهانی تجلیل از جایگاه سالمندان به بررسی آسیب های دوران سالمندی می پردازد.

به گزارش جام جم، مجتبی احمدی، تهیه کننده برنامه شکلات تلخ بیان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی مطرح شده در سرفصل های این برنامه، بررسی آسیب های دوران سالمندی به ویژه سالمندآزاری است.

 در این قسمت از برنامه سعی داریم در گفت وگو با کارشناسان، مسوولان و روان شناسان اجتماعی کمبود قانون، تاثیر و جایگاه خانواده، درمان، دوران بازنشستگی و روابط مختلف با سالمندان را بررسی و آسیب شناسی کنیم.

احمدی افزود: در شکلات تلخ این هفته ابعاد مختلف زندگی سالمندان را بررسی می کنیم.

برنامه شکلات تلخ کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 13 و 30 دقیقه و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

انتصاب دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجیدآخوندی، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در حکمی محمدرضا چپریان را به عنوان دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

سازنده «پایتخت» مهمان «چهل تیکه» می شود

سیروس مقدم، کارگردان تلویزیون، پنجشنبه و جمعه این هفته، مهمان برنامه «چهل تیکه» خواهد بود.

به گزارش جام جم، سیروس مقدم، کارگردان سینما و تلویزیون که با کارگردانی مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 مهرماه مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهد بود.

چهل تیکه امشب نیز میزبان یوسف صیادی، بازیگر مجموعه به یادماندنی «ساعت خوش» و چهارشنبه میزبان نیما کرمی، مجری تلویزیون است.

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از شنبه تا جمعه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.