آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

#چراغ- راهنمایی

اکرامی از تهران: بعضی از لامپ های ثانیه شمار چراغ راهنمایی ورانندگی چهارراه قصر خراب شده و تشخیص زمان برای رانندگان سخت است.

#رادیو- بندر-جاسک

زارعی از بندرجاسک: مردم بندرجاسک استان هرمزگان از دریافت همه شبکه های رادیویی در باندهای FM  و AM توسط رادیو، تلفن همراه، خودرو و رادیوهای خانگی محروم هستند آن هم در صورتی که در همین شهر چند کانال رادیویی عربی، پاکستانی و هندی با بهترین کیفیت توسط رادیوهای خیلی ضعیف دریافت می شود. از شش سال پیش از طریق تلفن، ایمیل، پیامک، حضوری و... پیگیری های متعددی کردیم ولی جوابی نگرفتیم.

#نظارت- شرکت

نقدی از مشهد: بسیاری از شرکت های خدماتی و حفاظتی که زیرنظر پلیس پیشگیری فعالیت می کنند با نیروی انسانی خود قرارداد سفید امضا می کنند و حتی برای ایشان بیمه نیز رد نمی شود. چرا به فعالیت این شرکت ها رسیدگی نمی شود؟

#ماسک- خیابان

محمدی از تهران: با وجود شدت دوباره کرونا در کشور و لزوم جدی تر گرفتن مسائل بهداشتی اما برخی از مردم ماسک های استفاده شده خود را در معابر رها می کنند و هیچ برخوردی با آنها صورت نمی گیرد.

 
جوابیه

در پی درج پیامی دوشنبه 31/06/1399 با عنوان «مترو-تهران» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی شهر تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می رساند 98 درصد از مسافران محترم مترو به پروتکل های بهداشتی و اهمیت استفاده از ماسک در فضای مترو واقف بوده و تعداد اندکی از مسافران چندان توجهی به این موضوع نداشته که در بدو ورود به ایستگاه تذکر لازم به آنان داده می شود. لازم به توضیح است که استفاده از ماسک هنگام ورود به شبکه مترو الزامی است و از زمان ابلاغ این موضوع توسط ستاد مبارزه با کرونا، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از شهروندان و مسافران درخواست کرده برای حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت فاصله اجتماعی حتما از ماسک استفاده کرده و با مدیریت سفر از ترددهای غیرضروری در ساعات شلوغ خودداری کنند.