آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۷۰
حوادث
۱۹
تلنگر

معمای قتل مرد جوان در پارکینگ

مرد جوان در جریان درگیری با دزدان خانه هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 13 و 30 دقیقه هشتم مهر امسال پسر 26 ساله ای در بیمارستانی در تهران فوت شد. قتل او از کلانتری نواب به ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، گزارش شد. ماموران از خانواده او تحقیق کردند که برادر 20 ساله اش گفت که با سارقان درگیر شدند که یکی از آنها برادرش را کشته است. بعد کیف دزدان را به پلیس داد که تعدادی دسته کلید در آن بود. ماموران از همسایه طبقه چهارم خانه مقتول تحقیق کردند که معلوم شد قفل تخریب شده، اما سرقتی رخ نداده است.

در ادامه ماموران در پارکینگ خانه مقتول، قمه خون آلودی یافتند که خون مقتول و اثر انگشت برادرش روی آن  بود. مرد جوان بازداشت شد و دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: صبح چهارم مهر بود که من و مادرم در خانه مان در طبقه اول بودیم که سرو صدایی از طبقه چهارم شنیدیم. خودم را به پارکینگ رساندم. برادرم کنارموتورش بود که گفتم دزد آمده است.

وی افزود: آسانسور در پارکینگ متوقف شد و دو جوان ماسک زده که ساک و چاقو داشتند بیرون آمدند. قمه ای که دستم بود سمت دزدان پرت کردم. با دزدان درگیر شدیم که آنها با زدن اسپری اشک آور به صورتمان گریختند. با فرار آنها متوجه زخمی شدن برادرم شدم. قمه را برداشتم تا دزدان را تعقیب کنم که به خاطر این که دستم خونی بود، رد آن روی آن ماند. تحقیقات درباره ادعای این مرد در پلیس آگاهی ادامه دارد.