آرشیو سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۰۰۸
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

پرسپولیس- استقلال؛ هفته هشتم

دنیای اقتصاد : قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در فصل بیستم دیروز برگزار شد. بر این اساس مشخص شد پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم دربی رفت لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. مسابقات این فصل از دهم آبان آغاز خواهد شد. پرسپولیس و استقلال در هفته نخست به ترتیب به مصاف سایپا و مس رفسنجان خواهند رفت. تراکتور در هفته آغازین با نفت مسجدسلیمان مصاف می دهد و سپاهان رودرروی گل گهر سیرجان قرار می گیرد.

واکنش وزارت خارجه به یک شایعه

تسنیم : در شرایطی که مدیران پرسپولیس از رایزنی با وزارت امورخارجه برای انتقال پول برانکو به حساب مربی کروات خبر داده بودند، دیروز سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه در این مورد گفت: «وزارت امورخارجه نه فقط به فوتبال و باشگاه های مختلف، از جمله پرسپولیس آمادگی کمک دارد بلکه در ایام تحریم تلاش مان را کرده ایم تا به همه کمک کنیم. هر کسی که از ما کمک خواسته، باشگاه یا غیر باشگاه کمک کرده ایم. با این حال از وزارت ورزش یا باشگاه (پرسپولیس) درخواست مستقلی دریافت نکرده ایم.»

گزینه استقلال به تراکتور پیوست

ایسنا : سعید واسعی با عقد قراردادی رسما به عضویت تراکتور درآمد. او دیروز در باشگاه تراکتور حضور یافت و پس از توافق نهایی با مدیرعامل تراکتورسازان، قراردادش را امضا کرد. واسعی قبل از پیوستن به تراکتور، گزینه اصلی استقلال برای تقویت خط حمله این تیم بود و مدیران استقلال بارها برای گرفتن رضایت نامه او با مدیران پیکان جلسه برگزار کردند. در نهایت اما این بازیکن ترجیح داد زیرنظر منصوریان در تراکتور به کارش ادامه دهد.