آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۹۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

آمریکایی ها و عوامل آنان در داخل در توطئه علیه نظام و مردم تقسیم کار کرده اند. با هر فشار آمریکا عده ای در داخل نسخه سازش و صلح می پیچند. در تحمیل برجام سراسر خسارت محض هم به همین روش عمل شد و برای همه ملت گرفتاری درست کردند.

6406—0912

گویا مظلومیت امام حسن(ع) تمامی ندارد. بعد از گذشت 1400 سال آقای رئیس جمهور درصدد برآمده تمام سوءمدیریت ها و ناتوانی های چندین ساله خود را با صلح امام حسن(ع) توجیه کرده و راه فرار پیدا کند!

احمدزاده

آقای رئیس جمهور به گونه ای از صلح صحبت می کنند که گویا چندین سال در جنگ با آمریکا بوده در حالی که وضعیف کنونی اقتصاد کشور حاصل برجام یعنی حاصل چندین سال مذاکره ایشان با آمریکایی هاست.

2770—0912

با اینکه رشته تحصیلی آقای رئیس جمهور حقوق بین الملل می باشد با این حال در برجام شکست خورد، تصور بفرمایید وقتی در غیر رشته تحصیلی خود مثلا در تاریخ ورود پیدا می کند چه اتفاقی می افتد! عرض بنده این است که ایشان تفسیر تاریخ زندگی امامان معصوم(ع) را به اهل آن بسپارد و در مدت باقی مانده از عمر دولت خود چند کار به نفع مردم انجام بدهند. این حاشیه سازی ها برای مردم نخ نما شده و ناراحتی از دولت را بیشتر می کند.

زاهد از رشت

از جناب آقای محمدحسین رجبی دوانی که به خوبی به موضوع صلح امام حسن علیه السلام پرداختند تقدیر و تشکر می کنم، امیدوارم گوش های شنوایی برای شنیدن حقایق یافت شود.

علیمردانی

ای کاش دولت به جای نظریه پردازی و تحریف تاریخ، گزارشی از اقدامات اقتصاد مقاومتی، واگذاری ها به افراد خاص به ثمن بخس و حقوق های نجومی، کاهش تورم، بیکاری، حل مشکل مسکن و مستاجرین و... با مردم سخن می گفت و کار تحلیل و تفسیر تاریخ را به اهل آن واگذار می کرد!

8475—0912 و 47250—0919

می گویند امام حسن(علیه السلام) صلح کرد نمی گویند چرا تنها ماند و مجبور به صلح شد. ما حاج قاسم ها داریم. امام حسن را تنها نمی گذاریم که مجبور به صلح با دژخیمان شود.

312—0939

شنیده ها حاکی است که شورای شهر به جای گره گشایی از مشکلات کلانشهر تهران به حاشیه سازی در این روزهای آخر عمر خود روی آورده و هر از چند گاه صرفا به نامگذاری چند خیابان و کوچه به نام افراد مسئله دار مبادرت می ورزد. طی این 4 دهه انقلاب و قبل از آن حضور انسان های فرهیخته، هنرمند، استاد، عالم و شهید و... از جبهه مقاومت در این مرز و بوم افتخار آفریدند. حال چطور هر گاه یکی از افراد مسئله دار از دنیا می رود شورای شهر سریع دست به کار می شود؟!

شکیبا

یکی از علل اصلی این گرانی ها وجود دلال هاست، اگر بازرسانی رسمی ماموریت یابند و بررسی کنند که مثلا میوه از باغدار به چه قیمت خریداری بشود و با چه قیمتی به دست مصرف کننده باید برسد، می شود در عرض 2 ساعت به این بازار سر و سامان داد. مردم واقعا در تنگنا و سختی زندگی می کنند.

0883—031

از شهرستان یاسوج تماس گرفته ام. برای اطلاع مسئولین بنویسید فشار به زندگی عامه مردم بیداد می کند. تخم مرغ هم از سر سفره مردم حذف شده با چه چیزی شکم افراد خانواده را پر کنیم.

سعادت

از شروع کرونا در کشور برخی متاسفانه با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده، فشار اقتصادی خود را بر مردم بیشتر کرده اند از جمله آنها برخی رانندگان تاکسی منطقه 22 تهران (چیتگر). در حالی که مسیر میدان ساحل تا مترو چیتگر 7-8 دقیقه بیشتر زمان نمی برد و بار ترافیکی هم وجود ندارد و محدودیتی هم در سوار کردن مسافر ندارند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.

جمعی از اهالی شهرک گلستان غربی منطقه 22

در سه راه آذری بین خطوط (رفت و برگشت) اتوبوس های تندرو را جدول گذاری می کنند. با این کار، اگر اتوبوسی خراب شود نه راه پیش دارد نه راه پس! با شورای شهر، شهرداری تهران و... تماس می گیریم می گویند به ما مربوط نیست! بروید شهرداری منطقه خودتان مطرح کنید؟!

بیگ زاده

با توجه به وضعیت کرونایی کشور از دولتمردان درخواست می شود تعطیلات رسمی را تا محو این ویروس منحوس لغو نمایند تا برخی با سفرهای غیرضروری به گسترش این بیماری کمک نکنند.

محمد تاجیک- بازاری

از دستگاه قضایی درخواست می شود برای جلوگیری از جعل اسناد عادی (دستنویس) نسبت به تبدیل آن به سند رسمی اهتمام ورزند. برای چنین موردی 2 سال از عمرمان را در رفت و آمد به دادگاه سپری کردیم!

هم وطنی از اراک

شرکت ایران خودرو در طرح تحویل سه ماهه خودرو، افراد ثبت نام شده را که تاریخ اعتبار گواهی نامه رانندگی آنان تمام شده باشد حذف می کند. می خواستم بنویسید این چه بازی است که بر سر مردم آورده اند؟ چرا هر روز روی اعصاب مردم راه می روند؟

8826—0991

این دولت سال 92 که روی کار آمد وعده برخورد با پدیده فساد در قراردادهای فوتبال و فوتبالیست ها را داد ولی هرچه جلو آمدیم این فساد بیشتر و بیشتر شد چندین سال است که با این وعده ها همه ما مردم را سر کار گذاشته اند.

4958—0916

با قدردانی از اقدام به موقع حجت الاسلام حسینی همدانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرج، درخصوص زیرگذر بدون خاصیت و بی مورد میدان جمهوری کرج به عرض می رسانم که این میدان سال ها محل تجمعات و جشن های 22 بهمن و راهپیمایی های مختلف مردم شهیدپرور کرج بوده که با احداث این زیرگذر از حیز انتفاع ساقط می گردد، بنا به نظر مسئولین محیط زیست تعداد زیادی درختان کهنسال در این پروژه قطع می گردد. ضمنا شبیه همین زیرگذر در میدان ولی عصر(عج) به طرف درختی قبلا اجرا شد که بنا به گفته کارشناسان گرهی را باز نکرد و فقط مخارج سنگین به مردم کرج تحمیل نمود.

5684—-026

در جزیره قشم تجارت به دست اتباع کشورهای دیگر افتاده و کار دستگاه های دولتی تامین امنیت برای آنان شده است. نمی دانم به این سیاست دولت باید خندید یا گریه کرد.

3211—0990

دفن اموات تهرانی و شهرستان های اطراف، در محل جدید، بعد از باقرشهر، در ضلع شرقی جاده قدیم تهران - قم انجام می شود، متاسفانه جاده اطراف قطعات جدید بدون خط کشی و روشنایی بوده  آسفالت آن خیلی قدیمی و ترک خورده است و از طرفی دوربرگردان آن در فاصله دوری قرار گرفته است. از مدیریت محترم  سازمان بهشت زهرا(س) خواهشمندیم این مشکلات را حل کنند.

1613—-021

ما جمعی از بازنشستگان سازمان فنی حرفه ای کشور که در سال 98 بازنشسته شده ایم و در تاریخ 99/7/7 در ستون کیهان و خوانندگان برای بار سوم مشکلمان مبنی بر این که هنوز 50 درصد مطالباتمان را دریافت نکرده ایم مطرح شد، اما برخلاف ارگان های دیگر کشور که جوابیه هایشان در همین ستون به چاپ می رسد، هنوز هیچ جوابی داده نشده است.

4838—0911