آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹، شماره ۵۷۹۰
ورزش
۴

فوتبال ایران

روح الله باقری

روح الله باقری بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران با امضای قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان نویدکیا پیوست. سپاهان در فصل نقل و انتقالات دانیال اسماعیلی فر و محمد نژادمهدی را در خط دفاعی به خدمت گرفته بود. محمد رضا خلعتبری از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا شده بود و علیرضا صادقی و سبحان پسندیده نیز از تیم آکادمی باشگاه به فهرست بزرگسالان سپاهان اضافه شده بودند.

 پورعلی گنجی

تیم شن ژن کایسا در دیداری حساس با گل دقیقه 93 مقابل تیم شیجیاژوانگ که هدایت آن را افشین قطبی عهده دار است به برتری رسید. در بازی امروز، مرتضی پورعلی گنجی از ابتدا در ترکیب اصلی شن ژن قرار داشت و در پایان بازی نیز با عملکرد مطلوب، نمره 7.1 را دریافت کرد. پورعلی 83.9 درصد پاس صحیح را به ثبت رساند و از 4 دوئل در 3 تا به برتری رسید.

 رسول پناه

مهدی رسول پناه که چندی پیش از سمت سرپرستی در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد، دیروز مدعی شد مطالبات سرمربی سابق این باشگاه به طور کامل پرداخت شده و مراحل اعلان به فیفا و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه در دست بررسی است. رسول پناه با اعلام این خبر گفت: خدا را شکر می کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کردم و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد.