آرشیو شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹، شماره ۵۰۲۶
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

والیبال ایران شبیه برزیل و آرژانتین است

تسنیم : ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی دو گزینه نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی کشورمان هستند. کاستلانی آرژانتینی در مورد تیم ملی ایران می گوید: «شخصیت والیبال ایران، بسیار شبیه آرژانتین و برزیل است. والیبال، ورزشی محبوب در ایران به حساب می آید و بازیکنان ایرانی، پایه و تکنیک بسیار خوبی دارند. دقیقا به همین خاطر است که تیم های نوجوانان و جوانان ایران بین تیم های برتر جهان جای گرفته اند. بازیکنان ایرانی در زمین والیبال، حس بالای رقابت، قدرت طلبی و اشتیاق و علاقه به بازی را نشان می دهند. این چالش ها در من به عنوان یک مربی، انرژی و انگیزه زیادی به وجود می آورد.»

خارج از اردو کرونا گرفتیم

ایسنا : غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره خبر ابتلایش به ویروس کرونا گفت: «چند روز پیش علائم داشتم و حالم بد شد، تست دادم منفی بود اما علائم کرونا را داشتم. به همین خاطر اسکن ریه دادم که متاسفانه نشان داد مقداری از ریه ام درگیر ویروس کرونا شده است.» مهدی تقوی و عباس حاج کناری، دو مربی دیگر تیم ملی هم کرونا گرفته اند. محمدی اما در این مورد می گوید: «این اتفاق در اردو برای ما نیفتاد و بیرون از اردو به ویروس کرونا مبتلا شدیم.»

تست بازیکن پرسپولیس منتفی شد

دنیای اقتصاد : روز پنج شنبه خبری اعلام شد مبنی بر اینکه تست کرونا سیامک نعمتی مثبت شده است. با این وجود اما بازیکن پرسپولیس ساعاتی پیش از بازی دیروز برابر سایپا روی صفحه شخصی اش اعلام کرد دو تست بعدی از او منفی بوده و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.